Brinner, μπάλες πρωτεΐνης και άλλα διατροφικά trends για το 2017!

Αυτά θα τρώμε to 2017!

Υγιεινά γλυκά και αλμυρά τρουφάκια

 Για να δεις τους πιο trendy διατροφικούς συνδυασμούς, κάνε κλικ στη gallery:

Υγιεινά γλυκά και αλμυρά τρουφάκια

Υγιεινά γλυκά και αλμυρά τρουφάκια

Σε μια παρόμοια φιλοσοφία με τα μάφιν, τα υγιεινά «τρουφάκια» συγκαταλέγονται επίσης στις τάσεις του 2016. Από σνακ και γλυκά μέχρι ολόκληρο γεύμα, η σεφ Mareya προβλέπει πως αυτή τη χρονιά θα απολαύσουμε θρεπτικές μπαλίτσες σε μέγεθος μπουκιάς. Τα σνακ σε μορφή... τρούφας είναι το αντίπαλο δέος της ακριβής μπάρας δημητριακών, καρπών και φρούτων. Κάθε μπαλάκι έχει την ιδανική ισορροπία καλών λιπαρών, πρωτεΐνης και υδατανθράκων αργής καύσης που συμβάλλουν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα. Φάε ένα πριν και ένα μετά την προπόνησή σου για να πάρεις τη σωστή δόση ενέργειας.

Φτιάξε το δικό σου globowl

Φτιάξε το δικό σου globowl

Το έθνικ φαγητό είναι η νέα αγαπημένη τάση. Στις ΗΠΑ η σεφ Mareya, γνωστή ως «The fit foodie», προβλέπει πως το globowl, ένα θρεπτικό μενού με επιρροή γεύσεων απ’ όλο τον κόσμο μέσα σε ένα μπολ θα είναι μια hot τάση για το 2016. «Ενσωματώνοντας διαφορετικούς συνδυασμούς από πολλές έθνικ επιρροές, μπορείς να φτιάξεις το δικό σου global bowl για το φαγητό στο σπίτι ή στη δουλειά». Μπορείς να εφοδιαστείς με αρτοσκευάσματα από αλεύρι ζέας, σιτάρι, κουσκούς, κεχρί, νουντλς ή ψιλοσπασμένο φιδέ με πρωτεΐνη, να αντλήσεις έμπνευση από την ασιατική, τη μεσογειακή ή την αμερικανική κουζίνα και να τα συνδυάσεις με λαχανικά, όσπρια, σάλτσες, γιαούρτι, τυριά, ακόμη και αποξηραμένα φρούτα από διάφορες γωνιές του κόσμου. Με ένα μπολ γεμάτο γεύσεις απ’ όλο τον κόσμο μπορείς να ανακαλύψεις όλα τα θρεπτικά συστατικά στην υφήλιο χωρίς να σηκωθείς από την καρέκλα του γραφείου σου!

Muffin-mania

Muffin-mania

Όσο τα εστιατόρια εξακολουθούν να προσφέρουν υπερμεγέθεις μερίδες γίνεται ακόμη πιο σημαντικό να ελέγχεις την ποσότητα του φαγητού που τρως στο σπίτι. Η προετοιμασία του φαγητού σε δίσκους-φόρμες για μάφιν είναι ένας σίγουρος τρόπος για να ελέγξεις τη μερίδα, τις θερμίδες που προσλαμβάνεις και να απολαύσεις οπτικά το γεύμα σου. Επίσης, το μάφιν-φαγητό» είναι εξαιρετική επιλογή για το μεσημεριανό στο γραφείο (ή σε πικνίκ, γιατί σιγά σιγά θα ανοίξει ο καιρός και πρέπει να οργανωνόμαστε για βόλτες στην εξοχή). Αγαπήσαμε την τάση αυτή ακόμη περισσότερο γιατί συνδυάζει νοστιμιά, ευκολία και οικονομία. Μπορείς, για παράδειγμα, να χρησιμοποιήσεις τα φαγητά που σου περίσσεψαν από το Σαββατοκύριακο για να ετοιμάσεις την Κυριακή το βράδυ τα μάφιν της εβδομάδας για τα γεύματά σου στο γραφείο!Πειραματίσου με διάφορες γεύσεις και συνδυασμούς και είμαστε σίγουροι πως το trend αυτό θα γίνει και δικό σου αγαπημένο. Αντί για αλεύρι χρησιμοποίησε ως βάση το αβγό και πρόσθεσε αλλαντικά, τυρί, σολομό ή/και ψιλοκομμένα λαχανικά και μυρωδικά.

Brinner

Brinner

Μετά το brunch (breakfast + lunch), το 2016 θα αγαπήσουμε το brinner (breakfast + dinner). Το σκεπτικό είναι απλό: Αφού το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, γιατί να το απολαμβάνεις μόνο το πρωί; Η τάση του brinner σε προτρέπει να απολαύσεις τις αγαπημένες σου τροφές και συνδυασμούς, να κλέψεις ιδέες από το brunch και να μεταφέρεις την απόλαυση στις βραδινές ώρες. Από αφράτες ομελέτες μέχρι κρέπες και γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς, το brinner σου δίνει θρεπτικές, οικονομικές και, κυρίως, γρήγορες λύσεις για το βραδινό σου, όταν δεν έχεις χρόνο και διάθεση για κάτι περισσότερο. Ένας ακόμη λόγος που το brinner παίρνει φόρα και μπαίνει στη ζωή μας είναι η ποικιλία και η θρεπτική του αξία. Το αβγό είναι μια εξαιρετική μορφή πρωτεΐνης και λιπαρών και προσφέρει ατέλειωτες επιλογές μαγειρικής. Μπορείς να προσθέσεις σολομό ή αλλαντικά και να τα απολαύσεις με ένα ποτήρι κρασί ή να μετατρέψεις τα απλά pancakes του πρωινού σε ένα σπέσιαλ ιταλικό πιάτο συνδυάζοντάς τα με ρικότα και ψητή ντομάτα.Το αγαπημένο μας brinner για τα βράδια μετά τη γυμναστική: Αβγό ποσέ με ψωμί βρόμης και ρόκα και ένα μικρό σάντουιτς με φιστικοβούτυρο και μέλι. Ιδανικός συνδυασμός πρωτεΐνης και υδατανθράκων για χτίσιμο μυών!

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i