Πλάνο διατροφής με μέτρια πρωτεΐνη και μέτριους υδατάνθρακες έως 1.800 θερμίδες

Βασισμένη στη νέα τάση που θέλει την καταμέτρηση όχι πλέον θερμίδων αλλά μακροσυστατικών, η διατροφή αυτή κατανέμει τα ποσοστά των macro μέσα στη μέρα

metria-proteini Travis Rathbone

Διατροφή με μέτρια πρωτεΐνη και μέτριους υδατάνθρακες. Το πλάνο διατροφής που μπορείς να ακολουθήσεις σήμερα κιόλας.

Tι είναι η διατροφή μέτριας πρωτεΐνης, μέτριων υδατανθράκων

Βασισμένη στη νέα τάση που θέλει την καταμέτρηση όχι πλέον θερμίδων αλλά μακροσυστατικών (υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, λιπαρά), η διατροφή αυτή κατανέμει τα ποσοστά των macro μέσα στη μέρα. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Nutrition & Metabolism, μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα στην αναλογία λίπους-μυών στο σώμα, τη δυσλιπιδαιμία και να μειώνει τον κίνδυνο για μεταβολικές ασθένειες

Πλάνο 1.800 θερμίδων με μέτρια πρωτεΐνη και μέτριους υδατάνθρακες

Περίπου 40% υδατάνθρακες, 30% πρωτεΐνη.

Πρωινό

(487 θερμίδες): Τυρί κότατζ και μούρα (1 φλ. τυρί κότατζ με χαμηλά λιπαρά + 1 φλ. μούρα + 1 φλ. σμέουρα + 1/4 φλ. αμύγδαλα φιλέ)

Σνακ

(197 θερμίδες): Πλατό με τυριά, φρούτα και ξηρούς καρπούς (40 γρ. τυρί τσένταρ με λίγα λιπαρά + 1 μικρό αχλάδι + 10 φιστίκια)

Μεσημεριανό

(388 θερμίδες): Μπέργκερ λαχανικών με σαλάτα (1 πολύσπορο μάφιν με λίγες θερμίδες + 1 μπέργκερ με λαχανικά και κιμά σόγιας + 30 γρ. ελβετικό τυρί με χαμηλά λιπαρά + μία φέτα ντομάτας + μία φέτα κρεμμύδι + 1 φύλλο μαρουλιού και 2 φλ. πράσινη σαλάτα + 2 κ.γ. ελαιόλαδο + 1 κ.σ. βαλσαμικό ξίδι)

Σνακ

(265 θερμίδες): Mini πίτσα (Μία μικρή πίτα ολικής αλέσεως + 2 κ.σ. σάλτσα ντομάτας + 1 κ.γ. ελαιόλαδο + 55 γρ. μοτσαρέλα με λίγα λιπαρά)

Βραδινό

(466 θερμίδες): Βακαλάος με ρύζι (140 γρ. ψητός βακαλάος, 1 φλ. κομμένη ντομάτα + 1/4 φλ. κρεμμύδι + 2 σκελίδες σκόρδο + 3 φλ. σπανάκι + 6 μαύρες ελιές σε φέτες, σοταρισμένες

σε 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 1/2 φλ. καστανό ρύζι)

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i