Άμεση απώλεια βάρους: Η μικρή αλλαγή στην καθημερινότητά σου που θα κάνει τη μεγάλη διαφορά

Εστίασε την προσοχή σου σε αυτήν και δες τη διαφορά.

ρόφημα iStock

Συνήθως όταν ακολουθούμε μια δίαιτα εστιάζουμε την προσοχή μας – κυρίως – σε αυτά που τρώμε και όχι σε αυτά που πίνουμε. Έτσι θεωρούμε πως οι υγρές "τροφές" δεν επηρεάζουν και τόσο την πρόσληψη των θερμίδων και δεν έχουν την ίδια επιβαρυντική συνέπεια στη σιλουέτα μας. Ίσως, θα έπρεπε να ξανασκεφτούμε τη συνθήκη αυτή, αφού οι ειδικοί στη διατροφή έρχονται τώρα να επισημάνουν πως πρέπει να σκεφτόμαστε διπλά αυτό που πίνουμε, αν θέλουμε να διατηρήσουμε ένα υγιές βάρος μακροπρόθεσμα.

Η προτροπή αυτή προέκυψε έπειτα από την παρατήρηση ότι οι θερμίδες που προσλαμβάνει ένας άνθρωπος από διάφορα ροφήματα, έχουν αυξηθεί σε μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια. Σε εθνική έρευνα στην Αμερική, παρατηρήθηκε πως οι ενήλικες έπιναν 425 θερμίδες ενώ τα παιδιά έπιναν περίπου 474 θερμίδες την ημέρα από αλκοολούχα και μη ποτά. Αυτό είναι περίπου το 20% των ημερήσιων θερμίδων που πρέπει να προσλαμβάνουμε.

Οι ειδικοί συμπέραναν πως αυτά τα ροφήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο των πρόσθετων σακχάρων που καταναλώνουμε, μια συνήθεια αρκετά επικίνδυνα αφού πολλά από αυτά σχετίζονται με χρόνιες παθήσεις, εκτός από τη σημαντική αύξηση κιλών. Και αφού γνωρίζουμε ποιες διατροφικές συνήθειες προλαμβάνουν την περιττή αύξηση θερμίδων, είναι ώρα να μιλήσουμε για το πώς τα ροφήματα που πίνεις θα σε βοηθήσουν να χάσεις άμεσα βάρος.

Ροφήματα για καλή υγεία: 6 επιλογές από την ειδικό διατροφολόγο

Προσπάθησε να πίνεις περισσότερο νερό μέσα στη μέρα

Εάν θέλεις να αποκτήσεις και να διατηρήσεις ένα υγιές βάρος, αρχικά πρέπει να μειώσεις την πρόσληψη πρόσθετων σακχάρων. Και για να το πετύχεις αυτό, πρέπει σαφώς να περιορίσεις την κατανάλωση ροφημάτων με μεγάλες ποσότητες σακχάρων. Είναι, λοιπόν, προτιμότερο να πίνεις περισσότερο νερό αν διψάς, παρά αναψυκτικά και τυποποιημένους χυμούς. Μειώνοντας την κατανάλωση ζάχαρης, περιορίζεις και την πείνα σου για τσιμπολογήματα. Μάλιστα, μελέτη, που ερευνούσε 48 ενήλικες με περισσότερα από το φυσιολογικό κιλά, έδειξε ότι όσοι έπιναν περίπου δύο φλιτζάνια νερό πριν από κάθε γεύμα τους ενώ ακολουθούσαν δίαιτα με ελεγχόμενες θερμίδες, έχασαν περίπου 5 κιλά περισσότερα κατά τη διάρκεια της μελέτης 12 εβδομάδων από όσους έκαναν δίαιτα που δεν έπιναν νερό πριν το φαγητό.

Μείωσε τα αλκοολούχα ποτά

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους η κατανάλωση αλκοόλ οδηγεί συχνά σε αύξηση κιλών. Το πιο σημαντικό και προφανές είναι ότι η μπύρα, το κρασί και γενικά τα οινοπνευματώδη ποτά περιέχουν πολλές θερμίδες. Η αιθανόλη (το κύριο συστατικό του αλκοόλ) παρέχει 7,1 θερμίδες ανά γραμμάριο. Εκτός από το ότι είναι πλούσια σε θερμίδες, η αιθανόλη διεγείρει επίσης την όρεξή, απομακρύνει την διάθεση για υγιεινά φαγητά και ενισχύει την επιθυμία για ανθυγιεινές τροφές με πολλές θερμίδες.

Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα φλιτζάνι τσάι

Το τσάι (χωρίς ζάχαρη) είναι γνωστό για την συμβολή του στην απώλεια κιλών. Όχι μόνο, ορισμένα είδη τσαγιού μπορούν να δώσουν ώθηση στον μεταβολισμό, αλλά και οι υγιεινές φυτικές ενώσεις που περιέχονται στο τσάι, μπορούν επίσης να εξασφαλίσουν υγεία και ευεξία στον οργανισμό. Μελέτες έχουν αποδείξει ότι τα φλαβονοειδή του τσαγιού βοηθούν στην αύξηση του μεταβολικού ρυθμού, μεγιστοποιούν την καύση του λίπους και βελτιώνουν τη δραστηριότητα του σακχάρου στο αίμα.

Συνέχισε να πίνεις καφέ

Όπως το τσάι (χωρίς ζάχαρη) έτσι και ο σκούρος καφές δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη ή υδατάνθρακες. Η καφεΐνη συμβάλει επίσης στην αύξηση του μεταβολισμού για να βοηθήσει το σώμα να κάψει περισσότερες θερμίδες, διατηρώντας ένα υγιές βάρος μελλοντικά. Μια μεγάλη πληθυσμιακή μελέτη αποκάλυψε ότι τα άτομα που ανέφεραν ότι έπιναν περισσότερο καφέ είχαν μεγαλύτερη επιτυχία στη διατήρηση υγιούς βάρους, σε σύγκριση με εκείνα που ανέφεραν ότι έπιναν λιγότερο ή καθόλου καφέ.

Πόση καφεΐνη μπορείς να καταναλώνεις το πρωί - και πόση είναι πολλή;

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i