Καλοκαιρινή διατροφή: Βασικές συμβουλές για να μην πάρεις κιλά στις διακοπές

Η Δρ. Μαρία Ψωμά προτείνει υγιεινές εναλλακτικές για τα σνακ και τα γεύματα του καλοκαιριού.

sfsfss iStock

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Οι περισσότεροι ετοιμάζονται για τις διακοπές τους. Κουρασμένοι από έναν πολύ δύσκολο και στρεσογόνο χειμώνα, όλοι ανυπομονούν να ξεκουραστούν και να ηρεμήσουν.

Πώς όμως θα αποφύγεις να πάρεις κιλά στις διακοπές χωρίς φυσικά να πεινάσεις και χωρίς να επηρεαστεί η καλοπέρασή σου; Παρακάτω σου έχω έναν αναλυτικό οδηγό με προτάσεις:

Ξεκίνα με ένα καλό πρωινό, που να περιλαμβάνει πρωτεΐνη (αυγά, γαλοπούλα, τυρί, ξηρούς καρπούς, γιαούρτι) και καλούς υδατάνθρακες (βρώμη, ψωμί ολικής αλέσεως). Έτσι θα παραμείνεις χορτάτη για αρκετές ώρες.

Πίνε πολύ νερό. Τα 8-10 ποτήρια πρέπει να είναι η βάση. Ειδικά τώρα με την εφίδρωση, ο οργανισμός απαιτεί περισσότερο νερό, πόσο μάλλον αν κάνεις κάποια αθλητική δραστηριότητα. Πρόσθεσε επίσης τροφές που ενυδατώνουν, όπως αγγούρι, καρπούζι, σέλερυ, καρότο, μαρούλι.

Μην πίνεις αλκοόλ στην παραλία νηστική. Το μόνο που θα πετύχεις είναι να πάθεις αντιδραστική υπογλυκαιμία και να πεινάσετε χειρότερα, καταλήγοντας στις λάθος επιλογές. Επίσης, μεγάλη προσοχή διότι το αλκοόλ αφυδατώνει. Ιδανικά κατανάλωσε 2 ποτήρια νερό για κάθε ποτήρι αλκοόλ. Όσοι κάνουν κάποιο πρόγραμμα απώλειας βάρους, να αποφύγουν τα cocktails, τα οποία είναι βόμβες θερμίδων.

Δες περισσότερα στο missbloom.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i