Πώς θα φτιάξεις το αγαπημένο πρωτεϊνικό μπολ λαχανικών της Courteney Cox

Μία πρωτεΐνη, τρία λαχανικά αρκούν για ένα απόλυτα ισορροπημένο και υγιεινό γεύμα.

courteneycoxofficial Instagram @courteneycoxofficial

Η Courteney Cox μοιράζεται συχνά τις σπιτικές συνταγές της στο Instagram και η πιο πρόσφατη είναι πολύ καλή για να μην τη δοκιμάσεις. Σε πρόσφατο βίντεο, η πρώην σταρ των Friends αποκαλύπτει πώς έφτιαξε ένα μπολ λαχανικών και πρωτεΐνης εμπνευσμένη από ένα πιάτο που σερβίρεται σε ένα εστιατόριο που βρίσκεται στο πολυκατάστημα Fred Segal. Η πολύ απλή συνταγή απαιτεί μόνο τέσσερα βασικά συστατικά: τρία λαχανικά και μια πρωτεΐνη. Δες την αναλυτικά παρακάτω. 

Υλικά: 

  • Κιμά κοτόπουλου
  • Κολοκύθι
  • Μπρόκολο
  • Μανιτάρια
  • Σκόρδο
  • Ελαιόλαδο
  • Σάλτσα σόγιας (χαμηλή σε νάτριο) 
  • Νιφάδες τσίλι
  • Αλάτι 

Εκτέλεση 

  • Σε βαθύ τηγάνι βάζουμε το ελαιόλαδο και το ψιλοκομμένο σκόρδο.
  • Προσθέτεις το μπρόκολο για να γίνει τρυφερό στο τηγάνι. Όταν το μπρόκολο μαλακώσει, προσθέτεις τα κολοκυθάκια και μετά τα μανιτάρια.
  • Πρόσθεσε λίγο ακόμα ελαιόλαδο αν χρειάζεται και αρκετή ποσότητα σάλτσας σόγιας και αλάτι για γεύση. Αν σου αρέσει πικάντικο, προσθέτεις νιφάδες τσίλι.
  • Σε διαφορετικό τηγάνι προσθέτουμε λίγο ελαιόλαδο και τον κιμά κοτόπουλου. Προσθέτεις ένα καρύκευμα taco για γεύση. Έβαλα και λίγη σάλτσα σόγιας στο κοτόπουλο και αλατοπίπερο.
  • Όταν είναι έτοιμα, στραγγίζουμε τα λαχανικά και προσθέτουμε το κοτόπουλο.

 

Το διατροφικό πρόγραμμα της Kate Middleton για άμεση απώλεια περιττών κιλών

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i