Πέντε (ρεαλιστικοί) λόγοι που εξηγούν γιατί δυσκολεύεσαι να χάσεις βάρος

Παρόλο που γυμνάζεσαι και τρέφεσαι υγιεινά.

ζυγαριά iStock

Ίσως έχεις παρατηρήσει πως παρά τις προσπάθειες σου να γυμνάζεσαι τακτικά αλλά και να ακολουθείς ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, η ζυγαριά δεν λέει να "ξεκολλήσει". Μήπως δεν αρκεί ο χρόνος που αφιερώνεις στην σωματική σου δραστηριότητα ή λες να χρειάζεται να "κόψεις" κι άλλο το φαγητό; Σκέφτεσαι επηρεασμένη εκ του αποτελέσματος να μην βλέπεις άμεσα αλλαγή στο σώμα σου. Η απώλεια βάρους, ωστόσο, δεν απαιτεί πολύπλοκες διαδικασίες, ούτε εξαντλητικούς περιορισμούς, παρά μόνο να εντοπίσεις τους ρεαλιστικούς λόγος που στέκονται εμπόδιο στην επιδίωξη σου να αποκτήσεις υγιή και καλλίγραμμη σιλουέτα. Και ποιοι είναι αυτοί;

Καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη ασφαλώς και είναι ένα από τα σημαντικότερα συστατικά – σύμμαχοι στην απώλεια βάρους, αφού κρατάει το στομάχι χορτάτο για μεγάλο διάστημα, εμποδίζοντας τις ανεπιθύμητες λιγούρες. Ωστόσο, είναι σημαντικό να καταναλώνεις την ποσότητα που είναι προσαρμοσμένη στις δικές σου ανάγκες. Για παράδειγμα, διαφορετική ποσότητα πρωτεΐνης  χρειάζεσαι εσύ με βάση το βάρος και το ύψος σου από μια φίλη σου που επίσης προσπαθεί να χάσεις τα ίδια περίπου κιλά με εσένα.

Εξακολουθείς να τρως ζάχαρη

Όταν προσπαθείς να χάσεις βάρος, το πρώτο πράγμα που ίσως αφαιρείς από την καθημερινή διατροφή σου είναι τα γλυκά και τα αρτοπαρασκευάσματα. Αυτό όμως δεν αρκεί για να μην καταναλώνεις περιττές θερμίδες από τη ζάχαρη, αφού πολλά από τα προϊόντα διαίτης εμπεριέχουν πολύ περισσότερη ζάχαρη από όσο περίμενες. Για αυτό είναι σημαντικό να διαβάζεις τις ετικέτες των περισσότερων τροφίμων είτε είναι "light", είτε όχι.

Διάβασε επίσης: Νέα σεζόν, νέοι διατροφικοί στόχοι: Οι 5 βασικές αλλαγές που πρέπει να κάνεις από τέλος καλοκαιριού

Τρως λιγότερο για να χάσεις περισσότερο

Μια υγιεινή διατροφή περιλαμβάνει ένα θρεπτικό, αλλά και υγιεινό γεύμα κάθε 2,5-3 ώρες. Οι διατροφολόγοι συνιστούν να τρως 5 φορές την ημέρα όχι μόνο για να αποφύγεις την πείνα, αλλά και να διατηρήσεις ισορροπία στα επίπεδα του σακχάρου.

Επιδίδεσαι σε προπονήσεις cardio

Η αερόβια γυμναστική προφανώς και είναι σημαντική τόσο στην απώλεια κιλών, όσο και στην διατήρηση της υγείας της καρδιάς. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να το παρακάνεις για να αποκτήσεις γρηγορότερα αποτελέσματα. Βεβαιώσου ότι ακολουθείς μια προπόνηση cardio 20 με 40 λεπτά την ημέρα, προσθέτοντας επίσης στην fitness routine σου δυναμικές ασκήσεις με βάρη ή HIIT.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i