Τραγανές μπάρες με φυστικοβούτυρο: Το πρωτεϊνικό σνακ για το γραφείο

Μια εύκολη και πρωτίστως υγιεινή επιλογή σνακ για τα διαλλείματα σου στην δουλειά.

μπάρες με φυστικοβούτυρο iStock

Η έναρξη της νέας σεζόν ίσως έχει βρει και εσένα να αναθεωρείς τις διατροφικές συνήθειες που ακολουθούσες μέχρι τώρα. Από εδώ και στο εξής υπόσχεσαι στον εαυτό να καταναλώνεις περισσότερα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, λιγότερη ζάχαρη, ενώ θα βάλεις τα δυνατά σου να ακολουθήσει ένα ισορροπημένο και πλήρες πρόγραμμα διατροφής πέντε γευμάτων.

Ανάμεσα στα τρία μεγάλα γεύματα, όπως πιθανότατα ήδη να γνωρίζεις, μπορείς να συμπεριλάβεις μικρότερα σνακ που όχι μόνο θα χορτάσουν το στομάχι σου, αλλά θα φροντίσουν την υγεία και την σιλουέτα σου. Για να συμβεί αυτό, αρκεί να επιλέξεις σνακ με πλούσια θρεπτική αξία, όπως οι παρακάτω γλυκές μπάρες με φυστικοβούτυρο. Γιατί αξίζει να θυμάσαι πως όταν ακολουθείς μια υγιεινή διατροφή δεν σημαίνει αναγκαστικά πως παύεις να τρως απολαυστικά φαγητά.

Υλικά (12 μερίδες)

100 γραμμάρια ποπ ρυζιού

55ml σιρόπι σφενδάμου

195 γραμμάρια φυστικοβούτυρο

Μια πρέζα αλάτι

180 γραμμάρια κουβερτούρα 70% κακάο

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το ποπ ρυζιού, το σιρόπι σφενδάμου, 180 γραμμάρια φυστικοβούτυρο και την πρέζα αλάτι. Αφού στρώσουμε σε ένα ταψί λαδόκολλα, ρίχνουμε το μείγμα και το ισιώνουμε στις γωνίες. Λιώσε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί, μαζί με το υπόλοιπο φυστικοβούτυρο. Ρίξε το μείγμα πάνω στην στρώση με ποπ ρυζιού βάλε το στο ψυγείο να παγώσει για 45 λεπτά. Όταν είναι έτοιμο κόψε σε 12 μερίδες.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i