4 θεραπευτικά "μαντζούνια" για να αντιμετωπίσεις τις Χριστουγεννιάτικες διαταραχές

Έφαγες πολλά μελομακάρονα; Ή μήπως νιώθεις εξουθενωμένη ενόψει του ρεβεγιόν; Τα παρακάτω φυσικά συστατικά είναι η λύση.

χριτουγεννα iStock

Τα Χριστούγεννα είναι η εποχή του χρόνου που, όσο και αν δεν θέλεις ή υπόσχεσαι στον εαυτό σου "να μην το παρακάνεις", φαντάζει εξαιρετικά δύσκολο να αντισταθείς στην μαγική ατμόσφαιρα, που διάχυτη σκορπίζεται γύρω σου. Από το να γίνεις λίγο πιο συναισθηματική, έως το να φας ή να πιεις λίγο παραπάνω, χωρίς αμφιβολία, θα λέγαμε πως η περίοδος των Χριστουγέννων από μόνη της είναι γεμάτη υπερβολές. Όποτε είναι κάπως λογικό να παρασυρθείς. Πολλές φορές, όμως, η εν λόγω παρόρμηση έχει αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που ίσως αντέχεις, με διάφορες "διαταραχές" να στέκονται εμπόδιο στα γιορτινά σου σχέδια. Φέτος μπορείς, ωστόσο, να κάνεις την διαφορά αντιμετωπίζοντας κάθε αρνητικό feeling με τα παρακάτω φυσικά συστατικά:

Για την υπερβολική κατανάλωση γλυκών, η κανέλα θα βοηθήσει

Φτάσαμε στην εποχή όπου παντού γύρω σου υπάρχουν γλυκές λιχουδιές και κεράσματα. Ένα μελομακάρονο εδώ, δύο κουραμπιεδάκια εκεί, δύο – τρεις δίπλες μετά το δείπνο και κανένα σοκολατάκι για τη χώνεψη. Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης, ωστόσο, εκτός του ότι προκαλεί σοκ στον οργανισμό, μπορεί να έχει ανεπιθύμητες επιπτώσεις στην ισορροπία της γλυκόζης στο αίμα. Σχετικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η κανέλα είναι ένα μπαχαρικό που μπορεί να επαναφέρει ισορροπία στην ινσουλίνη, μειώνοντας μελλοντικά τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και διαβήτη. Ένα μόλις κουταλάκι του γλυκού κανέλα στο πρωινό σου, το σνακ ή το smoothie σου θα σε βοηθήσει να επαναφέρεις τον οργανισμό σου από την υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης.

Για τις αϋπνίες λόγω άγχους, απόλαυσε ένα τσάι με πασιφλόρα

Το ξέρουμε ότι ανυπομονείς να μάθεις τι δώρο φέρνει φέτος για εσένα ο Άγιος Βασίλης – και εμείς το ίδιο κάνουμε – όμως είναι κρίμα να χάνεις τον ύπνο σου για αυτό ή οποιονδήποτε άλλο λόγο. Σύμφωνα με τους ειδικούς ακόμα και μια νύχτα κακής ποιότητας ύπνου μπορεί να επηρεάσει το ανοσοποιητικό σου αρνητικά, προκαλώντας διάφορες ανισορροπίες. Για την αντιμετώπιση της αϋπνίας λόγω άγχους και στρες δοκίμασε να πίνεις ένα τσάι με πασιφλόρα, έως και επτά συνεχόμενες ημέρες, προσφέροντας την απαραίτητη χαλάρωση σε μυαλό και σώμα.

Για τη συσσωρευμένη ένταση στους ώμους, δοκίμασε τη λεβάντα

Όποιος είπε ότι τα Χριστούγεννα είναι περίοδος ξεκούρασης, μάλλον δεν ξέρει για τι πράγμα μιλάει. Όλη αυτή η προετοιμασία, από το δέντρο και τα λαμπιόνια στο μπαλκόνι, μέχρι την ετοιμασία του εορταστικού δείπνου και τις εξουθενωτικές βόλτες στα χριστουγεννιάτικα spots, μόνο ξεκούραση δεν προσφέρουν στον οργανισμό. Εάν αισθάνεται την πίεση των ημερών να βρίσκεται "στις πλάτες" σου, χρησιμοποίησε μια θερμαντική με λίγες σταγόνες ελαίου λεβάντας και κάνε απαλό μασάζ.

Για το ανεπιθύμητο κρύωμα, πρόσθεσε στο γεύμα σου κόλιανδρο

Ένα μπαχαρικό, αλλά και βότανο που καταπολεμά άμεσα το κρύωμα είναι ο κόλιανδρος. Όπως έχουν αποδείξει διάφορες μελέτες, η προσθήκη του εν λόγω φυσικού συστατικού σε μια δυναμωτική σούπα ή ένα ρόφημα, λειτουργεί ως αντιβιοτικό, καταπολεμώντας παθογόνους μικροοργανισμούς και διάφορες άλλες λοιμώξεις του οργανισμού.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i