4 τροφές που κρατούν σταθερό το σάκχαρό σου | Και σε αδυνατίζουν!

Αυτές οι τροφές εκτός από την απώλεια βάρους, είναι ωφέλιμες και για το σάκχαρο και την υγεία σου.

loose_weight iStock

Οι τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη αποτελούν βασικό συστατικό της συνολικής ευεξίας, χωνεύονται και απορροφώνται πιο αργά, πράγμα που σημαίνει ότι όταν τις καταναλώνεις, νιώθεις χορτάτη για περισσότερο χρονικό διάστημα.

Μια διατροφή με αυτές τις τροφές υποστηρίζει τη διαχείριση του βάρους αυξάνοντας τον κορεσμό και μειώνοντας την κατανάλωση θερμίδων, ενώ παράλληλα σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, κάτι που είναι απαραίτητο για παράδειγμα στους διαβητικούς.

Γιατί πεινάς το βράδυ; Plus 4 βραδινά σνακ με λίγες θερμίδες

Αυτές είναι οι τέσσερις τροφές που βοηθούν στην απώλεια βάρους και στα υγιή επίπεδα χολεστερόλης και του σακχάρου στο αίμα.

4 τροφές που βοηθούν να χάσεις βάρος

  1. Όσπρια
  2. Μούρα
  3. Βρώμη
  4. Ξηροί καρποί

1. Όσπρια

Εκτός του ότι είναι χαμηλά σε κορεσμένα λιπαρά και γεμάτα με φυτικές ίνες, τα όσπρια αποτελούν εξαιρετική πηγή φυτικής πρωτεΐνης.

Η ενσωμάτωση οσπρίων όπως τα φασόλια, τα ρεβίθια και οι φακές στη διατροφή σου μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της χοληστερόλης σου και να μειώσει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων.

Επίσης, έρευνες δείχνουν ότι τα όσπρια μπορούν να μιμηθούν τα φάρμακα που "σκοτώνουν" την πείνα, όπως το Ozempic και το Wegovy.

2. Μούρα

Τα μούρα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και περιέχουν πηκτίνη. Η πηκτίνη επιβραδύνει το ρυθμό απορρόφησης των σακχάρων στην κυκλοφορία του αίματος, βοηθώντας στη διαχείριση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα. Τα μούρα επίσης είναι πολύ ευεργετικά για την καρδιά.

Τα αντιοξειδωτικά και οι πολυφαινόλες που λαμβάνονται από τα μούρα έχει διαπιστωθεί ότι μειώνουν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή, τα οποία είναι υπεύθυνα για πολλά περιστατικά καρδιακών παθήσεων. Επιπλέον η καθημερινή κατανάλωση μούρων, όπως επίσης και της φράουλας, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης άνοιας.

3. Βρώμη

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά σε φυτικές ίνες, η βρώμη επιβραδύνει την πέψη. Η βρώμη περιέχει επίσης β-γλυκάνες, διαλυτές φυτικές ίνες που έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν τη χοληστερόλη δεσμεύοντας τα χολικά οξέα στο σώμα.

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, οι φυτικές ίνες που βρίσκονται στη βρώμη αυξάνουν τον κορεσμό, και σε βοηθούν να νιώθεις χορτάτη κατά τη διάρκεια της μέρας.

4. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί αποτελούν καλή πηγή βιταμινών, μετάλλων και καλών λιπαρών. Όταν καταναλώνονται με τη φλούδα, οι ξηροί καρποί είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών.

Ενώ πολλοί διστάζουν να τους καταναλώσουν επειδή περιέχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες, ωστόσο τα υψηλά επίπεδα πρωτεϊνών και φυτικών ινών καθιστούν τους ξηρούς καρπούς πολύ αποτελεσματικούς όταν πρόκειται για απώλεια βάρους. Αυτά τα θρεπτικά στοιχεία αυτά βοηθούν στον έλεγχο της πείνας και σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη, αποφεύγοντας έτσι την υπερκατανάλωση τροφής.

Έχει φανεί μέσα από έρευνες ότι όσοι περιλαμβάνουν ξηρούς καρπούς στη διατροφή τους έχουν καλύτερα αποτελέσματα στη διαχείριση του βάρους από εκείνους που δεν το κάνουν, ακόμη και αν λαμβάνουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων.

Θέλεις να αδυνατίσεις; Τι εξασθενεί τη δύναμη της θέλησης

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i