3 διατροφικές συμβουλές από την Heidi Klum

Το διάσημο μοντέλο και παρουσιάστρια αποκαλύπτει τα μυστικά της διατροφής της.

13.11.2019

Γράφει: Shape.gr

Αποθεώθηκε στα νιάτα της ως top model και εξακολουθεί να διαπρέπει ως enterpreneur και παρουσιάστρια.  Έχει παρουσιάσει για 17 ολόκληρες σεζόν το Project Runway και εξακολουθεί να βρίσκεται στο τιμόνι του γερμανικού GNTM. Έχει πραγματοποιήσει καμπάνιες στην καριέρα της για φημισμένα brand μόδας και καλλυντικών ενώ σήμερα η Heidi Klum είναι ambassador των διάσημων συμπληρωμάτων διατροφής Perfectil.

Η Perfectil της Vitabiotics αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη σειρά συμπληρωμάτων διατροφής για τη γυναικεία ομορφιά. Ανακάλυψε μέσα από την γκάμα της σειράς το προϊόν που σου ταιριάζει.

  • Perfectil Original Αποτελεί μια μοναδική πολυβιταμίνη ομορφιάς που είναι ιδανική για κάθε γυναίκα. Περιέχει 22 θρεπτικά συστατικά, όπως βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, κυστεΐνη και εκχύλισμα σταφυλιού για νεανικό δέρμα, πλούσια μαλλιά και γερά νύχια.
  • Perfectil Platinum Δρα ενάντια στον χρόνο. Περιέχει κολλαγόνο και βιταμίνη C για τη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και ένα πλήθος βιταμινών και αντιοξειδωτικών, που θρέφουν το δέρμα σε βάθος και έχουν αντιγηραντική δράση.
  • Perfectil Plus Hair Η εξειδικευμένη σύνθεσή του εφοδιάζει τους θύλακες των τριχών με πληθώρα θρεπτικών συστατικών, όπως κυστεΐνη, βιοτίνη, κολλαγόνο και βιταμίνες για όμορφα, πλούσια και
    λαμπερά μαλλιά.
  • Perfctil Plus Skin Περιέχει όλα τα συστατικά του Perfectil Original μαζί με ωμέγα-3 & 6, λυκοπένιο, λουτεΐνη, βιοτίνη και συνένζυμο Q10 για ακόμη μεγαλύτερη φροντίδα του δέρματος. Προσφέρει λάμψη, θρέψη και αντιοξειδωτική προστασία.
  • Perfectil Plus Nails Προσφέρει εξειδικευμένα συστατικά, όπως εκχύλισμα horsetail (πηγή πυριτίου), ασβέστιο, σελήνιο, MSM και αμινοξέα, που συμβάλλουν στην ανάπτυξη των νυχιών και τα βοηθούν να είναι υγιή, γερά, χωρίς ραβδώσεις και λευκά σημάδια.

Η Heidi Klum αποτελεί μία από τις πιο influential business women του κόσμου, με εκατομμύρια ακολούθους στα social media που περιμένουν εναγωνίως τόσο για μία σέξι σέλφι της όσο και για τα διατροφικά και fitness tips που πάντα μοιράζεται χωρίς περιστροφές. Δες παρακάτω 3 διατροφικές συμβουλές, που και η ίδια ακολουθεί πιστά και μοιράστηκε με το περιοδικό Shape Νοεμβρίου:

1. Πάρε τρία μεγάλα γεύματα μαζί σου 

«Το πρωί ξεκινάω τη μέρα μου με ένα smoothie και στη συνέχεια τρώω τρία βασικά γεύματα».

Να μια περίφημη όσο και κλασική «συνταγή»: Τα καλά ισορροπημένα γεύματα είναι πολύ σημαντικά αν θέλεις να χάσεις κιλά ή να διατηρήσεις σταθερό το βάρος σου.

2. Μην τρως αργά τη νύχτα

«Πάντοτε παίρνω το τελευταίο μου γεύμα στις 6 το απόγευμα μαζί με τα παιδιά μου».

Υιοθέτησέ το: Φρόντισε να αποφεύγεις τα γεύματα (και τις μίνι μεταμεσονύχτιες επιδρομές στο ψυγείο) έπειτα από κάποια συγκεκριμένη ώρα που εσύ θα ορίσεις (βάσει του προγράμματός σου) και μέχρι το πρωινό σου. Έτσι, όχι μόνο δημιουργείς μια σωστή ρουτίνα που σου χαρίζει πιο ξεκούραστο και ήρεμο ύπνο, αλλά με την κατά το δυνατόν πιο μεγάλη απόσταση μεταξύ του τελευταίου γεύματος και του ύπνου έχεις επιπλέον καλύτερη πέψη.

3. Λιγότεροι υδατάνθρακες

Η αγαπημένη media περσόνα ακολουθεί το πλάνο διατροφής του παλιού προπονητή της David Kirsch, το οποίο περιλαμβάνει μια αυστηρά περιορισμένη πρόσληψη θερμίδων με απώτατο όριο τις 900 ημερησίως. Αυτές θα πρέπει να έχουν τη μορφή, ως επί το πλείστον, άπαχων πρωτεϊνών. Τα λίπη και οι υδατάνθρακες επίσης μειώνονται σημαντικά. (Συγκεκριμένα, ο μεγάλος κανόνας του γνωστού trainer, που προπονεί και άλλες celebrities του Χόλιγουντ, όπως η Jennifer Aniston και η Liv Tyler, είναι ότι οι υδατάνθρακες θα πρέπει να καταναλώνονται αυστηρά μέχρι τις 2:30 μ.μ. Ποτέ μετά!)

Αντίθετα, το άπαχο κρέας, τα άπαχα ψάρια, τα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα, τα λαχανικά και οι μικρές ποσότητες δημητριακών ολικής αλέσεως και ξηρών καρπών βρίσκονται στην πάγια διατροφή της Klum. Επιπρόσθετα, η συμβολή του 30χρονου συζύγου της, Tom Kaulitz –με τον οποίο παρεμπιπτόντως παντρεύτηκαν τον περασμένο Αύγουστο– φαίνεται πως είναι καταλυτική, αφού οι δικές του διατροφικές ιδιοτροπίες έχουν επηρεάσει σημαντικά τη διατροφή της.

Mία από αυτές είναι ότι αποφεύγει το ψωμί γιατί περιέχει πολλούς υδατάνθρακες. Επίσης, δεν περιλαμβάνει στη διατροφή του πατάτες, ζυμαρικά και πολλά φρούτα. Ναι, καλά διάβασες, τα φρούτα, γιατί τα περισσότερα περιέχουν σημαντικές ποσότητες φρουκτόζης, η οποία είναι μια ήπιας μορφής πηγή υδατανθράκων. Άσε δε που ορισμένα από αυτά ενδέχεται να περιέχουν περισσότερους υδατάνθρακες απ’ ό,τι το ψωμί!

Βρες την υπόλοιπη συνέντευξη της ambassador των διάσημων συμπληρωμάτων διατροφής Perfectil στο Shape Νοεμβρίου που κυκλοφορεί στα περίπτερα. 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.