3 συνταγές για σπιτικές σάλτσες που κάνουν τη σαλάτα να ξεχωρίζει

Τι να βάλουμε στη σαλάτα; Τρία μείγματα που θα δώσουν ένα πολύ γευστικό και υγιεινό αποτέλεσμα στη σαλάτα.

συνταγές για σπιτικές σάλτσες

3 συνταγές για σπιτικές σάλτσες που κάνουν τη σαλάτα να ξεχωρίζει: Ξεκίνα με αυτά τα τρία μείγματα και μετά πρόσθεσε διαφορετικά μυρωδικά και φρούτα για ολοκαίνουρια αρώματα και γεύσεις.

Βούτυρο αμυγδάλου, μυρωδικά και νεροκάρδαμο

Σε ένα μπλέντερ ή μούλτι ανάμειξε 2 φλ. νεροκάρδαμο, 1/4 φλ. δυόσμο, 1/4 φλ. μαϊντανό, 2 κ.σ. σχοινόπρασο, 1/4 φλ. στραγγιστό γιαούρτι με λίγα λιπαρά, 1/4 φλ. ελαιόλαδο, 1 κ.σ. χυμό λεμονιού, 1 κ.σ. βούτυρo αμυγδάλου και μια πρέζα αλάτι, μέχρι να ομογενοποιηθούν.

Πρόσθετε μία μία κουταλιές της σούπας νερό αραιώνοντας τη σος μέχρι να αποκτήσει την επιθυμητή πυκνότητα. Πρόσθεσε περισσότερο αλάτι αν θέλεις.

(54 θερμίδες ανά μερίδα από 2 κ.σ.)

Μέλι, λάιμ, καρπούζι και chia

Σε ένα μπλέντερ ή μούλτι ανάμειξε 1 φλ. καρπούζι σε κύβους, 1/4 φλ. μύρτιλλα, 1/4 φλ. μέλι, 1/4 φλ. χυμό λάιμ και 2 κ.σ. δυόσμο μέχρι να ομογενοποιηθούν. Πρόσθεσε στο μείγμα 2 κ.γ. σπόρους chia και άφησέ το να σταθεί για τουλάχιστον 10 λεπτά.

(31 θερμίδες ανά μερίδα από 2 κ.σ.)

Γλυκό καλαμπόκι, πιπεριές χαλαπένιο και ξινόγαλο

Σε ένα μπλέντερ ή μούλτι ανάμειξε 1/2 φλ. ξινόγαλο, 1 φλ. σπυριά καλαμποκιού, 1 κ.σ. χυμό λάιμ, 1 κ.σ. μέλι, 1 κομμάτι τζίντζερ 2,5 εκ. και μία σκελίδα σκόρδο μέχρι να ομογενοποιηθούν. Πρόσθεσε μέσα 1-2 πιπεριές χαλαπένιο καθαρισμένες και κομμένες σε λεπτές φέτες, 1/4 φλ. ψιλοκομμένο κόλιαντρο και 1 κ.γ. ψιλοκομμένο σχοινόπρασο. Καρύκεψε με αλάτι.

(23 θερμίδες ανά μερίδα από 2 κ.σ.)

Σαλάτα για βράδυ: Ποιες σαλάτες δεν είναι υγιεινές και ποια είναι τα βήματα για να την φτιάξω σωστά;

Σαλάτα με ψωμί αρωματισμένο με θυμάρι με ψητά καρότα, φρούτα του δάσους και δυόσμο

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i