5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο μεσημεριανό γεύμα

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά μην αφήνεις το μεσημεριανό σου γεύμα να σαμποτάρει αυτή την προσπάθειά σου. Κάνε αλλαγές στο μεσημεριανό και δες το σώμα σου να αλλάζει.

10.08.2018

εχεις διαβασει

Αν παρατηρήσεις τον εαυτό σου να έχει κάνει πολλές φορές κάποιο από τα παρακάτω λάθη, τότε έχει έρθει σίγουρα η ώρα για μία ριζική μεταμόρφωση του μεσημεριανού σου.

1. Τρως συνέχεια έξω.

Αλλαγή στο μεσημεριανό Φυσικά και μπορείς να βρεις υγιεινές επιλογές σε πολλά μέρη, ακόμα και στα εστιατόρια φαστ φουντ, αλλά αν θέλεις να πάρεις πραγματικά τον έλεγχο της διατροφής σου, τότε το να ετοιμάζεις μόνη σου το μεσημεριανό σου και να το φέρνεις στη δουλειά σου αποτελεί την καλύτερη επιλογή.

2. Συνοδεύεις πάντα το γεύμα σου με κάποιο αναψυκτικό.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Δεν είναι κακό το να πίνεις περιστασιακά ένα αναψυκτικό μαζί με το φαγητό σου, αλλά αν κάθε μέρα μαζί με το γεύμα σου “τελειώνεις” και ένα ολόκληρο κουτάκι αναψυκτικού, τότε προσθέτεις χιλιάδες ανεπιθύμητες θερμίδες στον οργανισμό σου κάθε μήνα. Το ίδιο ισχύει και για τα light αναψυκτικά, οπότε καλύτερα να επιλέγεις μόνο το νερό ως συνοδευτικό.

3. Δεν κάνεις ένα θρεπτικό γεύμα.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να ψάχνεις για κάτι γρήγορο ή οικονομικό την ώρα του μεσημεριανού, αλλά μην ξεχνάς ότι το γεύμα αυτό πρέπει να σε βοηθήσει να καλύψεις τις ανάγκες του οργανισμού σου σε θρεπτικά στοιχεία, ώστε να έχεις ενέργεια σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας. Σκέψου το λοιπόν δύο φορές προτού παραγγείλεις πάλι κάποιο φαγητό γεμάτο λιπαρά και υδατάνθρακες και προσπάθησε να λαμβάνεις καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ

4. Δεν τρως αρκετή ποσότητα.

Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να νομίζεις ότι μία σούπα που περιέχει 90 θερμίδες είναι καλύτερη από ένα μπέργκερ, αλλά πρέπει να φροντίζεις κιόλας ώστε το μεσημεριανό σου γεύμα να σε κρατάει χορτάτη και κατά τη διάρκεια των απογευματινών λιγούρων. Να διαλέγεις λοιπόν υγιεινές τροφές που έχουν μεγάλες ποσότητες σε πρωτεΐνη και σε φυτικές ίνες, για να νιώθεις την αίσθηση του κορεσμού για περισσότερη ώρα. Φρόντισε να έχεις πάντα όμως μαζί σου κάποια υγιεινά σνακ, όπως ένα φρούτο, σε περίπτωση που νιώσεις την ανάγκη για κάτι γλυκό το απόγευμα.

5. Δεν είσαι συγκεντρωμένη την ώρα του φαγητού.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να απομακρυνθούμε από το χώρο της δουλειάς μας για να μπορέσουμε να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας. Ωστόσο, το να καταβροχθίζεις το γεύμα σου στο γραφείο μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή  δεν αποτελεί και τον καλύτερο τρόπο διατροφής, επειδή θα σε κάνει να νιώσεις σύντομα πάλι πεινασμένη. Βοήθησε τον εγκέφαλό σου να “καταγράψει” το γεγονός ότι έχεις χορτάσει τρώγοντας αργά και ει δυνατόν, προσπάθησε να απομακρυνθείς για 15 έστω λεπτά από το γραφείο σου για να φας το μεσημεριανό σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece