5 αλλαγές που πρέπει να κάνεις στο μεσημεριανό γεύμα

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά μην αφήνεις το μεσημεριανό σου γεύμα να σαμποτάρει αυτή την προσπάθειά σου. Κάνε αλλαγές στο μεσημεριανό και δες το σώμα σου να αλλάζει.

10.08.2018

εχεις διαβασει

Αν παρατηρήσεις τον εαυτό σου να έχει κάνει πολλές φορές κάποιο από τα παρακάτω λάθη, τότε έχει έρθει σίγουρα η ώρα για μία ριζική μεταμόρφωση του μεσημεριανού σου.

1. Τρως συνέχεια έξω.

Αλλαγή στο μεσημεριανό Φυσικά και μπορείς να βρεις υγιεινές επιλογές σε πολλά μέρη, ακόμα και στα εστιατόρια φαστ φουντ, αλλά αν θέλεις να πάρεις πραγματικά τον έλεγχο της διατροφής σου, τότε το να ετοιμάζεις μόνη σου το μεσημεριανό σου και να το φέρνεις στη δουλειά σου αποτελεί την καλύτερη επιλογή.

2. Συνοδεύεις πάντα το γεύμα σου με κάποιο αναψυκτικό.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Δεν είναι κακό το να πίνεις περιστασιακά ένα αναψυκτικό μαζί με το φαγητό σου, αλλά αν κάθε μέρα μαζί με το γεύμα σου “τελειώνεις” και ένα ολόκληρο κουτάκι αναψυκτικού, τότε προσθέτεις χιλιάδες ανεπιθύμητες θερμίδες στον οργανισμό σου κάθε μήνα. Το ίδιο ισχύει και για τα light αναψυκτικά, οπότε καλύτερα να επιλέγεις μόνο το νερό ως συνοδευτικό.

3. Δεν κάνεις ένα θρεπτικό γεύμα.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να ψάχνεις για κάτι γρήγορο ή οικονομικό την ώρα του μεσημεριανού, αλλά μην ξεχνάς ότι το γεύμα αυτό πρέπει να σε βοηθήσει να καλύψεις τις ανάγκες του οργανισμού σου σε θρεπτικά στοιχεία, ώστε να έχεις ενέργεια σε όλη την υπόλοιπη διάρκεια της ημέρας. Σκέψου το λοιπόν δύο φορές προτού παραγγείλεις πάλι κάποιο φαγητό γεμάτο λιπαρά και υδατάνθρακες και προσπάθησε να λαμβάνεις καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ

4. Δεν τρως αρκετή ποσότητα.

Αλλαγή στο μεσημεριανό Μπορεί να νομίζεις ότι μία σούπα που περιέχει 90 θερμίδες είναι καλύτερη από ένα μπέργκερ, αλλά πρέπει να φροντίζεις κιόλας ώστε το μεσημεριανό σου γεύμα να σε κρατάει χορτάτη και κατά τη διάρκεια των απογευματινών λιγούρων. Να διαλέγεις λοιπόν υγιεινές τροφές που έχουν μεγάλες ποσότητες σε πρωτεΐνη και σε φυτικές ίνες, για να νιώθεις την αίσθηση του κορεσμού για περισσότερη ώρα. Φρόντισε να έχεις πάντα όμως μαζί σου κάποια υγιεινά σνακ, όπως ένα φρούτο, σε περίπτωση που νιώσεις την ανάγκη για κάτι γλυκό το απόγευμα.

5. Δεν είσαι συγκεντρωμένη την ώρα του φαγητού.

 

Αλλαγή στο μεσημεριανό Η αλήθεια είναι ότι πλέον δεν έχουμε όλοι την πολυτέλεια να απομακρυνθούμε από το χώρο της δουλειάς μας για να μπορέσουμε να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας. Ωστόσο, το να καταβροχθίζεις το γεύμα σου στο γραφείο μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή  δεν αποτελεί και τον καλύτερο τρόπο διατροφής, επειδή θα σε κάνει να νιώσεις σύντομα πάλι πεινασμένη. Βοήθησε τον εγκέφαλό σου να “καταγράψει” το γεγονός ότι έχεις χορτάσει τρώγοντας αργά και ει δυνατόν, προσπάθησε να απομακρυνθείς για 15 έστω λεπτά από το γραφείο σου για να φας το μεσημεριανό σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Να γιατί ΠΡΕΠΕΙ να τρως (ή να πίνεις) ένα ρόδι τη μέρα όσο τα βρίσκεις!

Βάλε το ρόδι στη διατροφή σου και γνώρισε καλύτερα τις ιδιότητες και τα οφέλη που πρέπει να μπουν στη ζωή σου (και όχι μόνο την πρωτοχρονιά).

Βρώμη από το βράδυ χωρίς μαγείρεμα ή overnight oats που θυμίζει γλυκιά πίτα με μύρτιλλα

Βρώμη από το βράδυ, φτιαγμένη με γάλα, που δεν χρειάζεται μαγείρεμα που που θα λατρέψεις τη γλυκιά γεύση από τα μύρτιλλα.

Μελομακάρονο, κουραμπιές ή δίπλες; Ποιο γλυκό είναι πιο υγεινό;

Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, υπάρχει το ίδιο δίλημμα, «Να φάω μελομακάρονο, κουραμπιέ ή δίπλα;». Τι να επιλέξεις σύμφωνα με την ειδικό.

Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό
Οι συμβουλές του Jamie Oliver για να μαγειρεύεις τέλεια το κάθε φαγητό

Όλα τα κόλπα για να γίνεις άρχοντας στην κουζίνα

Εχεις λιγούρα για πατατάκια και αλμυρά; Να τι σημαίνει αν ο οργανισμός σου επιζητά αλάτι

Η λιγούρα για πατατάκια κρύβει την ανάγκη του οργανισμού σου για αλάτι. Πότε όμως ο οργανισμός σου έχει ανάγκη από αλάτι;

#shapegreece