7 υγιεινές διατροφικές συνήθειες να ακολουθήσεις τώρα και για πάντα (έτσι θα είσαι υγιής και με ωραίο σώμα χωρίς κόπο)

Η σωστή διατροφή δεν χρειάζεται να είναι κουραστική ούτε βαρετή. Αρκεί να υιοθετήσεις μερικές υγιεινές διατροφικές συνήθειες που θα αλλάξουν για πάντα τον τρόπο που αντιμετωπίζεις το φαγητό.

08.08.2018

εχεις διαβασει

Φάε φρούτα για σνακ

Εάν υπάρχουν στο σπίτι πολλά και διαφορετικά φρούτα είναι πραγματικά εύκολο να επιλέξεις ένα –αντί να ανοίξεις ένα σακουλάκι πατατάκια. Προτίμησε φρέσκα φρούτα που βρίσκονται στην εποχή τους. Φρόντισε να έχεις ένα πάντα μαζί σου στην τσάντα σου και άφησε μερικά στο συρτάρι του γραφείου σου, ώστε να υπάρχει πάντα κάτι υγιεινό διαθέσιμο εάν πεινάσεις. Μπορείς επίσης να τρως ένα φρούτο –ή ένα γιαούρτι με ένα φρούτο- όταν νιώθεις την επιθυμία για κάτι γλυκό.

Βάζε πάντα σαλάτα στο τραπέζι

Μια σαλάτα από ποικιλία λαχανικών είναι ένας απλός τρόπος να εξασφαλίζεις κάθε μέρα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου. Τα διαφορετικά χρώματα στα λαχανικά συνδέονται με την παρουσία διαφορετικών βιταμινών και μετάλλων, οπότε προσπάθησε η σαλάτα σου να είναι όσο πιο πολύχρωμη γίνεται. Για να μην τη φορτώνεις ανεξέλεγκτα με πολλές θερμίδες, αντί να την περιχύσεις με το dressing, κάνε το εξής κόλπο: βάλε το dressing σε ένα ξεχωριστό μπολάκι και βούτα μέσα το πιρούνι σου πριν καρφώσεις κάθε μπουκιά σαλάτας.

Ποιες τροφές που έχουν περισσέψει σε αδυνατίζουν την επόμενη μέρα (και όχι μόνο);

Μάσησε καλά την τροφή

Όταν μασάμε καλά το φαγητό δεν διευκολύνουμε μόνο τη λειτουργία της πέψης, αλλά επιπλέον δίνουμε προσοχή σε κάθε μπουκιά και καταλήγουμε να τρώμε γενικά πιο αργά και να χορταίνουμε πιο εύκολα. Αντίθετα, όταν τρώμε γρήγορα και καταπίνουμε την τροφή χωρίς να την επεξεργαστούμε καλά στο στόμα, τείνουμε να τρώμε περισσότερο και μετά νιώθουμε δυσφορία.

Μάζεψε ό,τι έμεινε μετά το φαγητό

Εάν τα περισσεύματα από το μεσημεριανό μείνουν για πολλή ώρα στον πάγκο της κουζίνας ή στο τραπέζι, είναι σαν να σου φωνάζουν «έλα να μας φας». Είναι γεγονός πως οι περισσότεροι άνθρωποι δυσκολεύονται να αντισταθούν σε ένα γευστικό πειρασμό όταν βρίσκεται μπροστά στα μάτια τους. Γιατί, λοιπόν, να μην εξαφανίσεις ό,τι απέμεινε;

Το μεγαλύτερο λάθος που κάνεις στο πρωινό γεύμα (και οι top τροφές για ενέργεια το πρωί!)

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece