Αυτό είναι το σωστό μεσημεριανό για να χάσεις βάρος

Τι πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε το πιάτο σου; Plus: Μερικά παραδείγματα ιδανικών γευμάτων.

Αυτό είναι το σωστό μεσημεριανό για να χάσεις βάρος

Όταν η στιγμή του μεσημεριανού πλησιάζει, ονειρεύεσαι οποιοδήποτε ΔΕΝ έχει σχέση με την υγιεινή διατροφή. Από το μυαλό σου περνούν burgers, πίτσες και μακαρονάδες, όμως, αν θέλεις να χάσεις ή και να διατηρήσεις τα κιλά σου, θα πρέπει να περιοριστείς σε πιο υγιεινές επιλογές.

Ποιες είναι όμως αυτές; Ποιο είναι ένα σωστό μεσημεριανό που θα σου εξασφαλίσεις υγεία, ευεξία και απώλεια βάρους; Δες παρακάτω και ξεκίνα από σήμερα κιόλας!

Σωστό μεσημεριανό | Τι πρέπει να περιέχει; 

  • Υδατάνθρακες

    Σε αντίθεση με ό,τι μπορεί να πιστεύεις, oι υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι για το μεσημεριανό σου. 50 με 65 γραμμάρια είναι η ιδανική ποσότητα (45-55% της ημερήσιας ποσότητας). Οι υδατάνθρακες σού προσφέρουν ενέργεια, πνευματική και σωματική και η απουσία τους από το γεύμα σου ενδεχομένως να σε κάνει να νιώσεις κουρασμένη και χωρίς ενέργεια. Από την άλλη, και η υπερκατανάλωσή τους έχει τα ίδια αρνητικά αποτελέσματα. Απόφυγε επεξεργασμένους υδατάνθρακες, όπως είναι το λευκό αλεύρι και η λευκή ζάχαρη, και προτίμησε ολικής άλεσης.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i