Οι ανδρικές συνήθειες καλής διάθεσης, υγείας και διατροφής (που μπορείς να κλέψεις!)

Τι κάνουν οι άντρες διαφορετικά από τις γυναίκες και αδυνατίζουν πιο εύκολα ή δεν μελαγχολούν;

perissotero-gelio-ligotero-agxos-default

Έρευνες δείχνουν ότι οι άνδρες χάνουν πιο εύκολα βάρος και βρίσκουν πιο εύκολα την ευτυχία από τις γυναίκες, χάρη σε βασικές διαφορές στον τρόπο ζωής τους. Δες τις ανδρικές συνήθειες που αξίζει να προσθέσεις στο δικό σου «οπλοστάσιο υγείας».

Πάρε ό,τι μπορείς ή παράτα τα

Πάρε ό,τι μπορείς ή παράτα τα

Είτε απαιτούν αύξηση είτε ανηφορίζουν σε βουνό, οι άνδρες έχουν την τάση να πιέζουν τις καταστάσεις περισσότερο από τις γυναίκες. «Ως ένα βαθμό, είναι προγραμματισμένοι να παίρνουν σωματικά ρίσκα. Αυτό μπορεί να οφείλεται, εν μέρει, στα υψηλότερα επίπεδα τεστοστερόνης, που προωθούν την επιθετική συμπεριφορά» σημειώνει ο Πάτροκλος Παπαδάκης.Δυστυχώς, οι γυναίκες δεν είναι τόσο πιθανό να βγουν από το καβούκι τους, πράγμα που ενδέχεται να αποτελεί μειονέκτημα για τη ζωή τους. «Όταν αναγκάζεις τον εαυτό σου να πάρει ρίσκα, αυξάνεις την ικανότητά σου να διαχειρίζεσαι την αλλαγή» προσθέτει ο ειδικός.Πώς να το κάνειςΔε χρειάζεται να αναλάβεις απίθανες προκλήσεις, αλλά μπορείς να παρακολουθήσεις ένα μάθημα κατάδυσης ή αναρρίχησης. Εάν θέλεις να σκαρφαλώσεις σε ένα απόκρημνο βουνό, για παράδειγμα, γράψου πρώτα σε μαθήματα αναρρίχησης σε εσωτερικό χώρο. Έπειτα προγραμμάτισε μια πιο δύσκολη υπαίθρια αναρρίχηση για να τεστάρεις τις νέες σου δεξιότητες – και την αυτοπεποίθησή σου.

Καυχήσου

Καυχήσου

Υπάρχει λόγος που οι άνδρες δεν αγοράζουν παρεό! Πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι, ενώ οι άνδρες είναι συνήθως ευχαριστημένοι ή αδιάφοροι προς αυτό που βλέπουν στον καθρέφτη, οχτώ στις δέκα γυναίκες δεν είναι ικανοποιημένες με την εικόνα τους.«Εάν δε σου αρέσει το σώμα σου, χάνεις την αυτοπεποίθησή σου. Αυξάνεται, επίσης, ο κίνδυνος κατάθλιψης και άγχους» τονίζει ο Πάτροκλος Παπαδάκης.Πώς να το κάνεις Αν και οι άνδρες δίνουν από τη φύση τους λιγότερη προσοχή στην εμφάνισή τους, υπάρχει ένας υγιεινός τρόπος για να βελτιώσεις τον τρόπο που βλέπεις τον εαυτό σου: πήγαινε στο γυμναστήριο.Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Φλόριντας, η πράξη της άσκησης –ακόμη κι αν δε χάσεις κιλά– μπορεί να αλλάξει την άποψή σου προς το καλύτερο.«Σε βοηθά να είσαι περήφανη γι’ αυτό που μπορεί να καταφέρει το σώμα σου. Επιπλέον, η άσκηση βελτιώνει τη διάθεσή σου, και αυτό επηρεάζει όλες τις άλλες πλευρές της ζωής, ανάμεσά τους και τις προσωπικές σχέσεις» υποστηρίζει η Χέδεν Χάουζενμπλας, Ph.D., μία εκ των υπευθύνων της μελέτης.

Πιάσε μια μπίρα!

Πιάσε μια μπίρα!

Όταν ακούς «μπίρα», σκέφτεσαι «κοιλίτσα»; Κι όμως! «Εάν προσέχεις το βάρος σου,είναι καλή επιλογή όταν βγαίνεις για ποτό» λέει ο Γιώργος Μίλεσης, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc. Η κανονική μπίρα έχει περίπου τις μισές θερμίδες (12 ανά 30 ml) σε σχέση με το κρασί και τα άλλα οινοπνευματώδη.«Επιπλέον, επειδή είναι ανθρακούχα, συνήθως την πίνεις πιο αργά. Το ανθρακικό σε φουσκώνει», προσθέτει ο ίδιος. Ακόμη, η μπίρα κάνει καλό στην καρδιά, καθώς περιέχει πολυφαινόλες που μειώνουν τη χοληστερόλη. Σύμφωνα με μελέτη από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας, συνιστά κύρια πηγή διατροφικής σιλικόνης, ένα μεταλλικό στοιχείο που ενισχύει τα οστά.Πώς να το κάνεις Την επόμενη φορά που θα βρεθείς σε μπαρ, παράγγειλε light μπίρα – σε μπουκάλι. «Έτσι, θα ξέρεις ότι πίνεις ακριβώς 330 ml. Με τη βαρελίσια μπίρα, το κρασί ή τα ανάμεικτα ποτά, δεν ξέρεις ποτέ πόσες θερμίδες καταναλώνεις» λέει ο ειδικός. Επίσης, είναι έξυπνο να αφήσεις την μπίρα να ζεσταθεί λίγο πριν την πιεις.Σε έρευνα αποκαλύπτεται ότι οι άνθρωποι πίνουν πιο γρήγορα την παγωμένη απ' ό,τι την κρύα μπίρα. Εξάλλου, αν την πιεις πολύ γρήγορα, μπορεί να συνεχίσεις και με άλλους γύρους πριν καταλάβεις ότι το παράκανες.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i