Αυτά θα περιλαμβάνει το μενού των διακοπών σύμφωνα με την ειδικό

Το μενού των διακοπών: Τι πρέπει να περιλαμβάνει για να μην απογοητευτείς στην επιστροφή σου;

08.08.2018

εχεις διαβασει

Αυτά θα περιλαμβάνει το μενού των διακοπών σύμφωνα με την ειδικό

Η ειδικός, Ανδρονίκη Πάντα, διατροφολόγος- διαιτολόγος μας κάνει τις πιο σωστές προτάσεις.

Γνωστό είναι ότι κανείς δεν θέλει να κάνει δίαιτα στις διακοπές, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι το συναίσθημα ελευθερίας που μας διακατέχει αφού έχουμε ξεφύγει από το καθημερινό μας πρόγραμμα, πρέπει να το έχουμε και στο φαγητό. Να τρώμε αλλά με σύνεση. Υπάρχουν πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων και στις διακοπές.

«Καταρχήν να μην ξεχνάμε ποτέ το πρωινό μας γεύμα, ήταν, είναι και θα είναι ο βασιλιάς των γευμάτων. Μπορούμε να καταναλώσουμε ένα ισορροπημένο πρωινό είτε στο ξενοδοχείο, είτε στο σπίτι που φιλοξενούμαστε πριν βγούμε για την πρωινή μας βόλτα ή το πρωινό μας μπάνιο. Έτσι ας επιλέξουμε να φάμε καλά το πρωί.

Αυτά θα περιλαμβάνει το μενού των διακοπών σύμφωνα με την ειδικό

Γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ή βρώμη και διάφορους σπόρους, λιναρόσπορο, ηλιόσπορο ή σπόροι chia. Οι σπόροι θα μας κρατήσουν χορτάτους για περισσότερο δίνοντας μας και την ενέργεια που χρειαζόμαστε αλλά και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Επίσης μπορούμε να καταναλώσουμε ρυζογκοφρέτες με ταχίνι και μέλι και ένα ποτήρι φυσικό χυμό ή μια φέτα ψωμί πολύσπορο ή ολικής με φυτική μαργαρίνη και μέλι και να μην ξεχάσουμε το κλασικό τοστ, την σύγχρονη εκδοχή δηλαδή από το ¨ψωμοτύρι¨ που μπορεί να συνοδευτεί με ένα ποτήρι γάλα ή ένα ποτήρι χυμό, δίνοντας μας και αυτό την απαραίτητη τόνωση για να συνεχίσουμε την μέρα μας», εξηγεί η ειδικός.

Μεσημέρι και διακοπές

Και έπειτα έρχεται η ώρα για το πρόγευμα, που πολλές φορές στις διακοπές το ξεχνάμε, όμως δεν πρέπει, παντού θα βρούμε ένα φρουτάκι να μας συνοδέψει στην παραλία και αν δεν βρούμε παίρνουμε ένα ωραίο χυμό ή μια φρουτοσαλάτα.

Το μεσημεριανό που μπορεί να γίνει και απογευματινό λόγω του άστατου ωραρίου των διακοπών θα πρέπει να είναι ένα πλήρες γεύμα. Θα πρέπει λοιπόν να αποτελείτε από την σαλάτα του και το κύριο πιάτο που μπορεί να περιέχει κρέας ή ψάρι και λίγο ρύζι ή μια φέτα ψωμί επίσης μπορεί να είναι μια νόστιμη μακαρονάδα.

«Το απογευματινό γεύμα εξαρτάται από τι ώρα φάγαμε το μεσημεριανό, αν καταναλώσαμε το μεσημεριανό μας γύρω στις 15:00, τότε εύκολα μπορούμε να καταναλώσουμε το απογευματινό μας στις 18:00.

Αν όμως το μεσημεριανό μεταφέρθηκε για τις 19:00 για να καλύψει και το βραδινό μας, γιατί θέλουμε να περάσουμε όλη την ημέρα στην παραλία, τότε καλό είναι το μεσημέρι να καταναλώσουμε μια σαλάτα ή μια μπαγκέτα με κοτόπουλο και λαχανικά που επίσης μπορεί να θεωρηθεί πλήρες γεύμα, να φάμε και το φρούτο μας ή ένα παγωτό με λίγες θερμίδες στο ενδιάμεσο και να κλείσουμε την μέρα μας με ένα νόστιμο και θρεπτικό ψαράκι για βραδινό και κύριο πιάτο της ημέρας, που μπορεί να συνοδεύεται και από μια βραστή σαλάτα», τονίζει η Ανδρονίκη Πάντα .

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Τα σνακ του καλοκαιριού: Είναι νόστιμα, θρεπτικά και με λίγες θερμίδες (με έγκριση της ειδικού)

Fast food στις διακοπές

Και για να μην ξεχνάμε αυτούς που θα προτιμήσουν κάτι για το χέρι παρά να κάτσουν και να φάνε σε μια ταβέρνα, να ξέρουμε ότι ακόμα και το junk food αναλόγως με τις επιλογές μπορεί να αλλάξει σημαντικά σε θερμίδες.

Έτσι ακόμη και ένα σουβλάκι τυλιχτό, αναλόγως με τα συστατικά του αλλάζει πολύ σε θερμίδες.

«Πίτα αλάδωτη και όχι λαδωμένη, σουβλάκι κοτόπουλο αντί για γύρο χοιρινό, χωρίς πατάτες τηγανιτές, με ντομάτα, χωρίς σος, είναι μια καλή λύση, όταν οι επιλογές είναι λίγες», εξηγεί η ειδικός.

Αλλά και πάλι υπάρχουν και άλλες λύσεις, σάντουιτς με τυρί, φιλέτο κοτόπουλο και λαχανικά. Η γνωστή μπαγκέτα που υπάρχει και στην παραλία και στο δρόμο και αναλόγως με τα συστατικά της μας δίνει και διαφορετικές θερμίδες.

«Εν τέλει μια σαλάτα με κινόα ή φαγόπυρο που πλέον μπορούμε να βρούμε σε πολλά beach bar αποτελεί μια λύση οικονομική, χορταστική, υγιεινή και με λίγες θερμίδες».

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece