Αυτά τα μπαχαρικά σε κάνουν πιο αδύνατη & έξυπνη

Κάνε επιδρομή στο ράφι με τα μπαχαρικά και άρχισε να χρησιμοποιείς περισσότερα από τα παρακάτω στη διατροφή σου. Οι επιστήμονες έχουν βρει πως προσθέτοντάς τα στα γεύματά σου δίνεις μια ώθηση στην υγεία σου.

26.03.2014

εχεις διαβασει


Κόψε την όρεξή σου με τριγωνέλλα

Αυτό το μπαχαρικό έχει γεύση ξηρού καρπού και είναι γεμάτο με φυτικές ίνες – κάθε κουταλάκι του γλυκού περιέχει ένα γραμμάριο. Οι συμμετέχοντες σε μελέτη που πήραν ένα συμπλήρωμα τριγωνέλλας το πρωί, έφαγαν λιγότερο το μεσημέρι. Πασπάλισε με μια γενναιόδωρη ποσότητα το κοτόπουλό σου πριν το ψήσεις.
 
Πιο δυνατά κόκαλα με κανέλα

Ναι, μπορεί να συμβάλει στη ρύθμιση του σακχάρου αλλά σου παρέχει επίσης μαγνήσιο, ένα μέταλλο που βοηθά στη διατήρηση της οστικής πυκνότητας. Ένα κουτάλι της σούπας προσφέρει σχεδόν την ποσότητα της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης. Διάδωσέ το: Πρόσθεσε κανέλα στον καφέ, πάνω από μήλα και τη βρώμη σου.
 
Πιο κοφτερό μυαλό με κύμινο

Μια εργαστηριακή μελέτη δείχνει πως οι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες του κύμινου μπορεί να βελτιώσουν τη μνήμη και να μειώσουν το άγχος. Ανάμιξέ το με χούμους ή πασπάλισέ το πάνω από φρέσκο πασατέμπο πριν τον ψήσεις.
 
Ηρέμησε το στομάχι σου με γαρίφαλο

Ένα συστατικό που υπάρχει στο τριμμένο γαρίφαλο, η ευγενόλη, μπορεί να μαλακώσει το στομάχι σου, λέει η Michelle Dudash, R.D. Δοκίμασε να προσθέσεις μια πρέζα σε σάλτσα μήλου ή σε αφέψημα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece