Βρες το ιδανικό σνακ: Τι πρέπει να περιέχει (plus σούπερ συνταγή)

Το ιδανικό σνακ δεν θέλει κόπο αλλά τρόπο για να μην σε παχαίνει αλλά να αρκεί για να σε χορταίνει.

09.06.2017

εχεις διαβασει

Τι πρέπει να περιέχει το ιδανικό σνακ; Κατ’ αρχάς, είτε κάνεις δίαιτα περιορισμένων θερμίδων είτε απλώς σωστή διατροφή, φρόντισε να κρατάς τα 5 γεύματα την ημέρα για να διατηρείς το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση.

Τα δύο σνακ (ένα δεκατιανό και ένα απογευματινό) ιδανικά χρειάζεται να είναι έως 150 θερμίδες.

Προσπάθησε να περιλαμβάνουν φρούτα ή ξηρούς καρπούς και μια μικρή ποσότητα πρωτεΐνης.

Δοκίμασε αυτή την εύκολη συνταγή για το ιδανικό σνακ: κόψε στη μέση 8 τοματίνια και γέμισέ τα με 1/4 του φλιτζανιού άπαχη ρικότα, 1 κ.σ. μαύρες ελιές κομμένες σε λωρίδες και λίγο μαύρο πιπέρι.

Συνόδευσε με 2 κράκερ ολικής αλέσεως.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Μπολ με σουσαμένια λαχανικά
ShapeTaperaki πρωτεΐνης με σουσαμένια λαχανικά και αβγό!

Μάθε ακριβώς την τεχνική για να μη σου διαλυθεί το αβγό

Δίαιτα με υδατάνθρακες
Δίαιτα με υδατάνθρακες: Το ολιγοθερμιδικό πλάνο 2 εβδομάδων που θα σε βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Η διατροφολόγος μάς προετοιμάζει για μια περίοδο detox νηστείας όπου οφείλουμε να τρώμε τους σωστούς υδατάνθρακες

Γλυκαιμικός δείκτης
Τι επηρεάζει το γλυκαιμικό δείκτη ενός τροφίμου;

Δε χρειάζεται να ξέρεις το γλυκαιμικό δείκτη κάθε τρoφίμου, απλά κάποιους κανόνες

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

#shapegreece