7 κανόνες για τη δίαιτα που χαρίζει ευτυχία!

Κάνε δίαιτα και απόκτησε καλή διάθεση! Όχι μόνο από τα κιλά που θα χάνεις, αλλά και από τις τροφές που σου φτιάχνουν τη διάθεση άμεσα!

16.09.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

7 κανόνες για τη 
δίαιτα που χαρίζει 
ευτυχία!

2. Πράσινα λαχανικά πλούσια σε φολικό οξύ και όσπρια

Την επόμενη φορά που θα μπεις στον πειρασμό να φας για να νιώσεις καλύτερα, δοκίμασε μια σαλάτα με σπανάκι αντί για ένα σακουλάκι γαριδάκια.

  • Ένα φλιτζάνι σπανάκι περιέχει 58 μικρογραμμάρια φολικού οξέος, μιας βιταμίνης του συμπλέγματος Β που βοηθά στην παραγωγή της σεροτονίνης, ενός νευροδιαβιβαστή (χημική ουσία του εγκεφάλου) που ρυθμίζει τη διάθεσή μας.
  • Μια μελέτη ανακάλυψε ότι περίπου 38% ανθρώπων που ένιωθαν θλιμμένοι είχε χαμηλά επίπεδα φολικού οξέος, ενώ μια άλλη έδειξε ότι όσοι πάσχουν από κατάθλιψη έχουν βελτίωση στη διάθεσή τους, όταν καταναλώνουν τροφές πιο πλούσιες σε φολικό οξύ.

– Πάρε την καθημερινή σου δόση:

Μπορείς να λαμβάνεις την ημερήσια προτεινόμενη δόση φολικού οξέος (400 μικρογραμμάρια) από μια ποικιλία τροφών, όπως σπαράγγια (268 μικρογραμμάρια ανά φλιτζάνι), μαύρα φασόλια (256 μικρογραμμάρια ανά φλιτζάνι), λαχανάκια Βρυξελλών (94 μικρογραμμάρια ανά φλιτζάνι) και μαρούλι (64 μικρογραμμάρια ανά φλιτζάνι).

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece