7 κανόνες για τη δίαιτα που χαρίζει ευτυχία!

Κάνε δίαιτα και απόκτησε καλή διάθεση! Όχι μόνο από τα κιλά που θα χάνεις, αλλά και από τις τροφές που σου φτιάχνουν τη διάθεση άμεσα!

16.09.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

7 κανόνες για τη 
δίαιτα που χαρίζει 
ευτυχία!

3. Μπανάνες και άλλες πηγές βιταμίνης Β6

Όπως το φολικό οξύ, έτσι και η βιταμίνη Β6 βοηθά τον εγκέφαλο να παράγει σεροτονίνη, ενώ η χαμηλή κατανάλωσή της συνδέεται με την πεσμένη διάθεση.

  • Περισσότεροι από ένας στους τέσσερις ανθρώπους με κατάθλιψη έχουν έλλειψη βιταμινών Β, όπως βιταμίνης Β6, σύμφωνα με έρευνες του Κέντρου Επιστήμης της Υγείας του Πανεπιστημίου της Αριζόνα.
  • Οι γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά χάπια είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς σε έλλειψη βιταμίνης Β6, μιας και το χάπι μπλοκάρει ενμέρει τη δραστηριότητα της βιταμίνης Β6 στο σώμα.
  • Η μελέτη έδειξε επίσης ότι η αύξηση της δόσης βιταμίνης Β6 είναι συχνά το μόνο που χρειάζεται για να βελτιωθεί σημαντικά η διάθεσή σου.

– Πάρε την καθημερινή σου δόση:

Χρειάζεσαι τουλάχιστον 1,3 mg βιταμίνης Β6 την ημέρα. Εάν, όμως, λαμβάνεις αντισυλληπτικά, προσπάθησε να παίρνεις τουλάχιστον 2 mg την ημέρα. Είναι δύσκολο να λάβεις αυτή την ποσότητα από μία και μόνο τροφή, γι' αυτό βεβαιώσου ότι τρως αρκετά από τα παρακάτω κάθε μέρα: μία μπανάνα μεσαίου μεγέθους (0,4 mg), ένα καρότο (0,2 mg ανά φλιτζάνι) και στήθος κοτόπουλου (0,5 mg ανά 85 γραμμ.). Μπορείς επίσης να παίρνεις μία πολυβιταμίνη που περιέχει τουλάχιστον 1,3 mg.

4. Γαλακτοκομικά πλούσια σε ασβέστιο

Είναι το πιο γνωστό σενάριο δίαιτας: τρως όλες τις σωστές τροφές και μετά έρχεται η μέρα που περιμένεις περίοδο – το μόνο που θέλεις είναι να πάρεις αγκαλιά ένα τεράστιο σακουλάκι πατατάκια.

  • Αντί γι' αυτό, πιες ένα ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά ή φάε λίγο γιαούρτι. Αμφότερα είναι πιθανόν ότι θα σε κάνουν να νιώσεις πολύ καλύτερα και με λιγότερες θερμίδες.
  • Το μυστικό συστατικό; Το ασβέστιο. Κλινικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν σε γυναίκες με προεμμηνορροϊκό σύνδρομο έδειξαν πως η συμπλήρωση της διατροφής με επιπλέον ασβέστιο βοηθά στη βελτίωση της κακής διάθεσης που συνοδεύει το σύνδρομο αυτό, σύμφωνα με τη Susan Thys-Jacobs, M.D., ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο της Κολούμπια.

– Πάρε την καθημερινή σου δόση:

4 ποτήρια των 220 ml γάλα με χαμηλά λιπαρά σου δίνει τα 1.000 mg ασβεστίου και τις 400 IU βιταμίνης D (που βοηθά στην απορρόφηση του ασβεστίου) που χρειάζεσαι καθημερινά. Άλλες πηγές: γιαούρτι ή γάλα σόγιας με ενίσχυση ασβεστίου ή χυμός πορτοκαλιού. Aν και το γάλα είναι πλούσιο σε βιταμίνη D, άλλες, πάλι, τροφές όχι. Εάν δεν πίνεις γάλα, πρέπει να λαμβάνεις ένα συμπλήρωμα με περιεκτικότητα 400 IU βιταμίνης D.

Σολομός, κόκκινο κρέας και μαντεμένια σκεύη για διατροφή ευτυχίας; Το άρθρο συνεχίζεται…

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece