7 κανόνες για τη δίαιτα που χαρίζει ευτυχία!

Κάνε δίαιτα και απόκτησε καλή διάθεση! Όχι μόνο από τα κιλά που θα χάνεις, αλλά και από τις τροφές που σου φτιάχνουν τη διάθεση άμεσα!

16.09.2012

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

7 κανόνες για τη 
δίαιτα που χαρίζει 
ευτυχία!

6. Άπαχο κόκκινο κρέας, πουλερικά, θαλασσινά και άλλες πηγές σιδήρου

Αυτό το μεταλλικό στοιχείο είναι ο κύριος φορέας οξυγόνου στο αίμα.

  • Όταν τα επίπεδα του σιδήρου πέφτουν, οι ιστοί του σώματος έχουν έλλειψη οξυγόνου, με αποτέλεσμα να νιώθεις κούραση, να έχεις κακή συγκέντρωση και αϋπνίες: όλα αυτά μπορούν να αποδιοργανώσουν την προσπάθειά σου για μια επιτυχημένη δίαιτα.

– Πάρε την καθημερινή σου δόση:

Δεν είναι αρκετό να τρως ένα μπιφτέκι την εβδομάδα – πρέπει να εντάξεις στη δίαιτά σου αρκετές τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Ποσότητα 85 γραμμ. άπαχου κόκκινου κρέατος θα σου δώσει 1,8 mg σιδήρου, αλλά θα χρειαστείς και άλλες πηγές για να βεβαιωθείς ότι θα λάβεις την προτεινόμενη δόση των 18 mg σιδήρου την ημέρα. Δοκίμασε στήθος κοτόπουλου (0,9 mg σιδήρου ανά 85 γραμμ.), μύδια (5,7 mg σιδήρου ανά 85 γραμμ.) και ιππόγλωσσο (0,9 mg σιδήρου ανά 85 γραμμ.).

Shape Tip: Ένας εύκολος τρόπος για να αυξήσεις την πρόσληψη σιδήρου είναι να μαγειρεύεις σε μαντεμένια σκεύη. Το μεταλλικό στοιχείο εκλύεται από το σκεύος ενώ μαγειρεύεις. Αν και η ποσότητα διαφέρει ανάλογα με το χρόνο μαγειρέματος και την κατσαρόλα, μια μελέτη έδειξε ότι 100 γραμμ. σάλτσας για ζυμαρικά περιέχει 5,8 mg αντί για 0,7 mg σίδηρο, όταν μαγειρεύεται σε μαντεμένια κατσαρόλα.

7. Καφές και τσάι

Ακόμη και όταν πρέπει να περιμένεις σε μια ουρά 100 μέτρων για να πάρεις τον καφέ σου το πρωί πριν πας στην εργασία σου, αξίζει να περιμένεις!

  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι είναι ο εύκολος τρόπος για να τονώσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου και να διατηρήσεις τη δίαιτά σου υπό έλεγχο.
  • Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο ανακάλυψαν ότι η ποσότητα της καφεΐνης που περιέχεται σε ένα φλιτζάνι καφέ ήταν αρκετή για να βοηθήσει στη βελτίωση της ικανότητας συγκέντρωσης και την τόνωση της διάθεσης.

– Πάρε την καθημερινή σου δόση:

Η κατανάλωση 1 ή 2 φλιτζανιών την ημέρα κρίνεται αρκετή, αλλά μην το παρακάνεις. Μεγαλύτερη ποσότητα θα σε κάνει να νιώθεις εκνευρισμό και κούραση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece