Διατροφή κόντρα στις λιγούρες & χάνεις βάρος

Μηπως τώρα μετά τις καλοκαιρινές διακοπές και τη χαλάρωση στις παραλίες… νιώθεις μία συνεχόμενη επιθυμία να τσιμπολογάς, οι γνωστές λιγούρες!

18.09.2014

εχεις διαβασει

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ… ΛΙΓΟΥΡΕΣ
 
Η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος σου προτείνει  μία διατροφή για να ελαττωθεί αυτή η επιθυμία και παράλληλα να δείς και τη ζυγαριά να πέφτει!
 
 
ΠΡΩΙΝΟ

1 ποτ νερό με χυμό από 1 λεμόνι και 1 γκρέιπφρουτ
Γιαούρτι 2% (Ελληνικό στραγγιστό), 40γρ νιφάδες βρώμης, 1 κουτ σούπας σταφίδες, cranberries, goji berries, 1 κουτ γλ λιναρόσπορο, πολύ κανέλα
 
ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ

30γρ. ανάλατοι ωμοί ηλιόσποροι και 1 πράσινο μήλο (με τη φλούδα)
 
ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

150γρ ψάρι ή κοτόπουλο ή μοσχάρι ή άπαχο χοιρινό με αναποφλοίωτο ρύζι ή γλυκοπατάτα,  Σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά, 1 κουτ γλ λιναρόσπορο, ξύδι, 2 κουτ ελαιόλαδο, λεμόνι, ρίγανη

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ

Σταφύλι, 30γρ φυστίκια Αιγίνης, Ρόφημα κακάο (με νερό και κανέλα)
 
ΒΡΑΔΙΝΟ

Ομελέτα (2 αυγά)  με μανιτάρια και πράσινες πιπεριές και 2 αχλάδια (με τη φλούδα)
 
Σημειώσεις:

  1. Να τρως κάθε 4 ώρες
  2. Να πίνεις πολύ νερό καθόλη την διάρκεια της ημέρας
  3. Απαγορεύεται αυστηρά η ζάχαρη
  4. Επίλεξε μόνο προϊόντα ολικής αλέσεως π.χ. καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, πολύσπορο ψωμί σίκαλης
  5. Κοιμήσου 8 ώρες κάθε μέρα , κατά προτίμηση 11.00-07.00
  6. Γυμνάσου 40-60 λεπτά 4 φορές/εβδομάδα
  7. Όταν νιώθεις λιγούρα δώσε 20’ στο σώμα σου περιθώριο κάνοντας μία βόλτα ή ένα τηλέφωνο.
  8. Διατήρησε ημερολόγιο διατροφής.

Αναστασία Δ. Κόκκαλη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
anastasiakokkali@hotmail.com
http://kokkali.blogspot.gr/
 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece