Διατροφή με καλά λιπαρά: Το 7ήμερο πλάνο για απώλεια βάρους υγιεινά από τη διαιτολόγο

Το πλάνο διατροφής είναι για απώλεια ή διατήρηση βάρους και καθόλου στερητικό.

Διατροφή με καλά λιπαρά | Το 7ήμερο πλάνο για απώλεια βάρους υγιεινά από τη διαιτολόγο

Από την Κλειώ Δ. Χούπη, διαιτολόγος-διατροφολόγος, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, MSc παθολογία της κύησης.

Αβοκάντο, ελαιόλαδο, ξηροί καρποί, τυριά, βούτυρο (ναι, βούτυρο, καλά διαβάζεις). Οι διαιτολόγοι αφήνουν πίσω τις στερητικές δίαιτες και μας αποκαλύπτουν τα οφέλη των λιπαρών στη διατροφή μας.

Αν θέλεις να διατηρήσεις ή να χάσεις βάρος, αν θέλεις να έχεις καλύτερο ανοσοποιητικό και τα συστήματα του οργανισμού σου να λειτουργούν στο φουλ, αν θέλεις ο εγκέφαλός σου να είναι στην καλύτερή του φόρμα, τότε η απάντηση σε όλα αυτά βρίσκεται στα λιπαρά. Ωστόσο, οι επιλογές που θα κάνεις και οι ποσότητες είναι τα δύο μυστικά της επιτυχίας. Το πλάνο διατροφής είναι βασισμένο σε ενεργειακές ανάγκες 1.600 θερμίδων.

1η ημέρα:

  • Πρωινό: 1 φλ. γάλα πλήρες, 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι και μέλι
  • Δεκατιανό: 1 μήλο σε φέτες μαζί με φιστικοβούτυρο
  • Μεσημεριανό: 120 γρ. σολομός φιλέτο, ψητά λαχανικά με ξίδι μπαλσάμικο, σος με λεμόνι, άνηθο και 1/3 αβοκάντο, 1 φέτα ψωμί
  • Απογευματινό: Γιαούρτι κατσικίσιο με 1 φρούτο εποχής
  • Βραδινό: Σαλάτα με τόνο σε νερό, 1 κ.σ. ξηροί καρποί, 30 γρ. παξιμάδι, λαχανικά ψιλοκομμένα και 1 κ.σ. ελαιόλαδο

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i