Φαγόπυρο: Αυτή είναι η υγιεινή τροφή που ΠΡΕΠΕΙ να τρως και πώς θα το μαγειρέψεις

Είναι ένα από τα πιο hot τρόφιμα αυτή τη στιγμή που η υγιεινή διατροφή βρίσκεται στο επίκεντρο. Το φαγόπυρο αποτελεί ένα σούπερ σούπερ τρόφιμο και ιδού τι πρέπει να γνωρίζεις γι’ αυτό.

21.09.2017

εχεις διαβασει

Το φαγόπυρο με μια ματιά:

  • Πλούσιο σε πρωτεΐνη, στα 9 αμινοξέα συμπεριλαμβανομένης και της λυσίνης.
  • Πλούσιο σε σίδηρο
  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες ( 80%).
  • Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά .
  • Γεμάτο με μέταλλα και βιταμίνες όπως ο ψευδάργυρος, ο χαλκός, και η νιασίνη.
  • Περιέχει υψηλά επίπεδα ρουτίνης: Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι η ρουτίνη θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον για την πρόληψη των εμφραγμάτων και των εγκεφαλικών. Η εν λόγω ουσία θα μπορούσε, σύμφωνα με τους ερευνητές, να προστατέψει από τη δημιουργία θρόμβων τόσο στις φλέβες όσο και στις αρτηρίες.

Πώς να αποθηκεύσεις το φαγόπυρο:

Αποθήκευσε το φαγόπυρο σε αεροστεγές δοχείο, σε ξηρό και δροσερό σημείο. Το αλεύρι φαγόπυρο καλό είναι να αποθηκεύεται στο ψυγείο.

Πώς θα  μαγειρεύεις το φαγόπυρο:

  • Ξεπλένεις το φαγόπυρο κάτω από τρεχούμενο νερό πριν από το μαγείρεμα για να αφαιρέσεις τυχόν χώμα και υπολείμματα.
  • Βραστό όπως το ρύζι σε αναλογία 1 φλιτζ. φαγόπυρο με 2 φλιτζ. νερό. Βρασμένο μπορείς να το βάλεις σε μαγειρευτά φαγητά, όπως κρέας στην κατσαρόλα, γεμιστά, όσπρια, σούπες κλπ., ενώ μπορείς να το προσθέσεις και σε σαλάτες ή στο γιαούρτι σου (εξαιρετικό γι ατο πρωινό σου).
  • Το φαγόπυρο μπορεί να αλεστεί και να το χρησιμοποιήσεις ως αλεύρι, όπως όλα τα υπόλοιπα αλεύρια για να φτιάξεις φωμί, πίτες, τηγανίτες και ζυμαρικά. Στο εμπόριο κυκλοφορεί και έτοιμο αλεύρι φαγόπυρου. Προσοχή: Μόνο του δε φουσκώνει!
  • Ψητοί οι σπόροι φαγόπυρου είναι ιδιαίτερα νόστιμοι και αποτελούν ιδανική προσθήκη σε σούπες και πιάτα σιτηρών.
  • Το φαγόπυρο χρησιμοποιείται και στη βιομηχανία τροφίμων σε μπάρες σοκολάτας και σνακ .

[related id="65710"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece