Η διαφορά που θα κάνει πιο «αδύνατο» το smoothie σου

Ναι, είναι αλήθεια! Ακόμα και το smoothie σου που είναι γεμάτο θρεπτικά στοιχεία μπορεί να σε φορτώσει θερμίδες.

smoothie-adinato

Πώς θα κάνεις «αδύνατο» το smoothie σου;

Ακόμα και το μικρότερο ποτήρι smoothie που μπορεί να έχεις αγοράσει, περιέχει συνήθως τη διπλάσια ποσότητα από τη μία μερίδα.

smoothie

Ένα μεγάλο ποτήρι μπορεί να περιέχει 1200ml και μέχρι και 1000 θερμίδες.

Στο σπίτι, φτιάξε το δικό σου smoothie μετά το γυμναστήριο ανακατεύοντας 3/4 του τσαγιού γάλα με χαμηλά λιπαρά μαζί με 1/2 φλιτζάνι κατεψυγμένο γιαούρτι και μισή μπανάνα.

Εκτός από το smoothie, υπάρχουν πέντε ακόμα τροφές που μάλλον καταναλώνεις υπερβολικά. Ιδού.

Καρύδα

Καρύδα

Γεμάτη με θρεπτικά συστατικά, όπως το λαυρικό οξύ, το κάλιο και οι φυτικές ίνες, μπορείς να την απολαύσεις πασπαλίζοντας λίγη στο πλιγούρι βρώμης σου ή να τη ραντίσεις σε μορφή λαδιού στο τηγάνι σου. Ωστόσο, αποτελεί άλλη μία τροφή που χρειάζεται προσοχή. Είτε μαγειρεύεις χρησιμοποιώντας την καρύδα σε μορφή λαδιού είτε χρησιμοποιείς τις νιφάδες καρύδας σε ένα smoothie, να θυμάσαι ότι 2 κουταλάκια του γλυκού αποτελούν την ιδανική ποσότητα.

Μπανάνες

Μπανάνες

Οι μπανάνες είναι γεμάτες με θρεπτικά στοιχεία, αλλά πρέπει να προσέξεις πολύ αν ανήκειςστους ανθρώπους που συνηθίζουν να τρώνε κάθε μέρα το ίδιο φρούτο. Οι πολλές μπανάνεςμπορεί να «πέσουν βαριές» για το γαστρεντερικό σου σωλήνα.Σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να αυξήσεις και την πιθανότητα εμφάνισης τοξικότητας καλίου(αν και αυτό αποτελείμεγαλύτερο κίνδυνο για τα παιδιά). Αν και δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός από μπανάνες, ο οποίος μπορεί να σου προκαλέσει πρόβλημα, οι ειδικοί προτείνουν να μην καταναλώνουμε περισσότερες από δύο τη βδομάδα.

Σπόροι Chia

Σπόροι Chia

Πρέπει οπωσδήποτε να τρως αυτούς τους θαυματουργούς σπόρους, αφού είναι γεμάτοι με Ω-3 λιπαρά οξέα, φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά και πρωτεΐνες. Απλώς πρέπει να χρησιμοποιείς μόνο ένα κουταλάκι του γλυκού στο γιαούρτι σου, στα smoothies ή πασπαλίζοντας την πράσινη σαλάτα σου. Μεγάλη ποσότητα αυτής της εξαιρετικά ωφέλιμης τροφής για τον οργανισμό σου, μπορεί να προκαλέσει δυσκολίες στο πεπτικό σύστημα, αν δεν την έχεις συνηθίσει στη διατροφή σου. 

Κινόα

Κινόα

Οι σπόροι του θάμνου αυτού είναι γεμάτοι φυτικές ίνες και πρωτεΐνη. Οι θερμίδες που περιέχουν αυτοί οι σπόροι δε διαφέρουν πολύ από αυτές άλλων παρόμοιων σπόρων, δηλαδή 110 θερμίδες σε ποσότητα μισής κούπας. Ποιο είναι το πρόβλημα όμως;Οι περισσότεροι συνηθίζουν να θεωρούν την κινόα σαν μία υπερτροφή, πολύ υγιεινή και γι’ αυτό δεν προσέχουν τις ποσότητες που καταναλώνουν. Πρέπει να χρησιμοποιείς την κινόα με φειδώ και να μην καταναλώνεις περισσότερη από μισή κούπα. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκομίσεις όλα τα οφέλη της, χωρίς να λάβεις παραπάνω θερμίδες. 

Αβοκάντο

Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι πολύ ωφέλιμα για την καρδιά σου(τα μαλλιά, το δέρμα, την πέψη και πολλά άλλα).Ωστόσο, το καθένα περιέχει 322 θερμίδες και 29 γραμμάρια λιπαρών. Επομένως, το καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσεις μόνο το ένα τρίτο ενός μέτριου αβοκάντο στο γεύμα σου ή σαν σνακ, αφού αυτή και μόνο η ποσότητα αρκεί για να πάρεις όλα τα οφέλη αυτού του φρούτου.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i