Κάστανα: Τα οφέλη τους και γιατί πρέπει να τα βάλεις στη διατροφή σου

Βάλε στη διατροφή σου τα κάστανα και απόλαυσε τα οφέλη τους.

woman-hands-full-with-chestnuts-picture-id854370786

Συνεργάστηκε ο Αβραάμ Κάζης, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Msc.

Ξεροψημένο ή βραστό, ως «συνοδευτικό» με το κρέας ή τη χριστουγεννιάτικη γαλοπούλα, ή σε γλυκό του κουταλιού, τα κάστανα αποτελούν ένα τρόφιμο με εξαιρετικά ωφέλιμα διατροφικά χαρακτηριστικά.

Άλειμμα κάστανου με μέλι: Η θρεπτική εναλλακτική αλείμματος από το διατροφολόγο Μάνο Δημητρούλη

Όπως εξηγεί ο Αβραάμ Κάζης, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, Msc, το κάστανο έχει αρκετά υψηλή θερμιδική αξία  (370 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια) ωστόσο είναι άκρως θρεπτικό για το σώμα σου και κάνει καλό στην υγεία σου.

Κάστανα: Δες εδώ μερικά από τα οφέλη τους:

  • Συνιστά καλή πηγή πρωτεϊνών, καθώς περιέχει απαραίτητα αμινοξέα που δεν «παράγει» από μόνος του ο οργανισμός μας, αρκετά ορυκτά άλατα, αλλά και υδατάνθρακες (περίπου το 45% της σύστασής του και κυρίως σε μορφή αμύλου).
  • Το κάστανο εμπλουτίζει το χειμωνιάτικο τραπέζι μας και με αρκετές βιταμίνες και πολύτιμες ουσίες: Β1 και Β2, C, φυλλικό οξύ και –σημαντικό για όλες τις γυναίκες– ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο και νάτριο.
  • Τέλος, όπως όλοι οι ξηροί καρποί, έτσι και το κάστανο συμβάλλει στην καταπολέμηση του στρες και της κόπωσης και τη μείωση της «κακής» LDL χοληστερόλης.

Κέικ σοκολάτας με πουρέ κάστανο: Η καλύτερη συνταγή για να καταλάβεις ότι έρχεται ο χειμώνας

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i