Η σωστή διατροφή το χειμώνα για να μην παίρνεις κιλά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Ο φθινοπωρινός καιρός και ο χειμώνας κατ’ επέκταση είναι ταυτόσημος για πολύ κόσμο με την αύξηση βάρους. Ζητήσαμε από τη διαιτολόγο- διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου να μας βοηθήσει με συμβουλές και τιπς για να μην πάρουμε βάρος, τώρα που τα πρώτα κρύα χτύπησαν την πόρτα μας.

03.10.2015

Γράφει: Κλειώ Δημητριάδου

εχεις διαβασει

Η σωστή διατροφή το χειμώνα για να μην παίρνεις κιλά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Από την Δημητριάδου Κλειώ, Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Χαροκοπείου Πανεπιστήμιου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία Life Coaching 
www.coachmydiet.wordpress.com

Η αλήθεια είναι ότι είναι πιθανό να πεινάς περισσότερο, μπορεί να φταίει το κρύο ή μπορεί να φταίει και η βαρεμάρα που σε πιάνει (δεν είναι κακό να το παραδεχτείς).

Κλείνεσαι περισσότερο στο σπίτι και μπαίνεις στη ρουτινούλα σου, η οποία όταν γυρίσεις σπίτι πιθανώς να σε οδηγήσει στην κουζίνα και στην αναζήτηση μιας απόλαυσης κυρίως γευστικής. Το θέμα είναι να μπορέσεις να βγεις αλώβητη από αυτή τη διαδικασία και να μη χρειάζεται να φτάσεις στο Πάσχα με το άγχος να ξεφορτωθείς τα κιλάκια του χειμώνα!

Το κρύο αυξάνει τις καύσεις κατά λίγο αλλά όχι όσο νομίζεις και σίγουρα όχι όσο τελικά τρως. Είναι πολύ σημαντικό να μπορέσεις να οργανώσεις το πρόγραμμά σου και να αναγνωρίσεις τις στιγμές μέσα στην ημέρα που νιώθεις περισσότερο ευάλωτη, ώστε να έχεις προνοήσει για τα μικρά σωτήρια γεύματα που θα κρατήσουν τη σιλουέτα σου. Αυτή είναι η σωστή διατροφή το χειμώνα:

Πρωινό

Mην παραλείψεις το πρωινό σε καμία περίπτωση γιατί αυτό θα σε βοηθήσει την υπόλοιπη ημέρα και από άποψη ενέργειας και από άποψη κορεσμού.Φρόντισε να αποφύγεις τους απλούς υδατάνθρακες όπως το λευκό ψωμί, οι φρυγανιές, οι σφολιάτες και τα δημητριακά με πολύ ζάχαρη και αντικατέστησέ τα με προϊόντα ολικής άλεσης που θα σε χορτάσουν περισσότερο και θα σε κρατήσουν για περισσότερη ώρα.

Κολατσιό

Pιθανώς είσαι στη δουλειά ή στη σχολή, οπότε καλό είναι να έχεις πάρει μαζί σου φρούτα (καλύτερα από χυμό), ξηρούς καρπούς και ίσως κάποιο τοστ. Αν δεις ότι αυτά δεν αρκούν μη διαστάσεις να έχεις μαζί σου στικάκια αγγουριού ή καρότου, ακόμα και ντοματίνια, για τις δύσκολες ώρες.

Μεσημεριανό

Mην ξεχνάς σε καμία περίπτωση τη σαλάτα. Οι φυτικές ίνες θα βοηθήσουν στον κορεσμό και ένα ολόκληρο μαρούλι σου δίνει μόλις 17 θερμίδες!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece