Να προτιμήσεις τα ομαδικά αερόβια προγράμματα του γυμναστηρίου για άσκηση;

Είναι διασκεδαστικά, κοινωνικοποιείσαι και ταυτόχρονα ιδρώνεις. Μπορεί τα ομαδικά προγράμματα να μην ανήκουν στην κορυφή των προτεραιοτήτων σου, αλλά έχεις πολλούς λόγους να τα προτιμήσεις.

picture-of-two-fitness-women-in-gym-picture-id1044207650 Credit:nd3000

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, personal trainer, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής (www.personaltrainerchristy.com).

Ίσως δεν είναι οι πρώτες σου επιλογές, όμως τα ομαδικά προγράμματα συνήθως είναι διασκεδαστικά, ενώ η κοινωνικότητα που εμπεριέχουν συμβάλλει στο να παραμείνεις πιστή στο πρόγραμμά σου. Σκέψου ομαδικά αεροβικά προγράμματα, ομάδες τρεξίματος, στίβο, χορό hip-hop.

Είναι καλά για...

  • Είναι εξαιρετική προετοιμασία για να τρέξεις 5 ή 10 χλμ. σε μια διοργάνωση.
  • Αν έχεις υψηλότερο επίπεδο φυσικής κατάστασης, θα κρατήσεις απλά το διασκεδαστικό τους κομμάτι.

Φυσική κατάσταση

  • Ο στίβος μάχης (σκέψου Survivor training) έχει γίνει δημοφιλής προπόνηση για τη βελτίωση καρδιαναπνευστικής ικανότητας και κάψιμο θερμίδων.
  • Το ίδιο και η ερασιτεχνική συμμετοχή σε αγώνες δρόμου, όπως ο Μαραθώνιος της Αθήνας.
  • Είναι διασκεδαστικοί και αποτελεσματικοί τρόποι για να κάνεις περισσότερη αερόβια άσκηση.
  • Γυμνάζεσαι σε ομαδικό περιβάλλον και η ατμόσφαιρα που δημιουργείται αυξάνει το κίνητρο και τη διάθεσή σου πολύ περισσότερο από το διάδρομο του γυμναστηρίου.
  • Το τρέξιμο, τα εμπόδια και ο χορός είναι άσκηση για όλο το σώμα και βελτιώνουν την αντοχή και τη σύνθεση του σώματός σου.

Καύση λίπους

  • Πρέπει να αναμειγνύεις διάφορα είδη άσκησης και να προσθέτεις μερικές υψηλής έντασης προπονήσεις στο πρόγραμμά σου.
  • Βραχυπρόθεσμα, με κάθε άσκηση καις θερμίδες. Αν όμως θέλεις να συνεχίσεις να καις αφού τελειώσεις μια προπόνηση, εκτέλεσε ασκήσεις υψηλής έντασης για να λειτουργήσει το φαινόμενο EPOC.

Πώς να το κάνεις σωστά

  • Όπως στις περισσότερες μορφές προπόνησης, ατομικές ή ομαδικές, η ποικιλία είναι το μυστικό.
  • Πρόσθεσε στα ομαδικά αυτά προγράμματα, ασκήσεις με βάρη και αντιστάσεις και μερικές πιο απαιτητικές προπονήσεις πού και πού για να μη συνηθίσει το σώμα σου.

Διάβασε επίσης: Τι αερόβια να κάνω: Να τι να επιλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i