Ο περίεργος παράγοντας που ανοίγει την όρεξη

Πώς οι λιγούρες συνδέονται με τα μικρόβια που υπάρχουν στο στομάχι σου; Μια νέαέρευνα υποστηρίζει πως η σχέση των δύο παραπάνω είναι τέτοια που σε ωθεί στις διατροφικές παρασπονδίες.

15.08.2017

εχεις διαβασει

Αν δεν μπορείς να αντισταθείς στην ανάγκη σου να φας μία σοκολάτα, μπορεί να φταίνε τα μικρόβια που υπάρχουν στο στομάχι σου που σου ανοίγουν την όρεξη, σύμφωνα με ένα νέο άρθρο που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό BioEssays.

Τα βακτήρια που αποτελούν την κοινότητα των μικροβίων στο στομάχι σου, γνωστά ως «μικροβίωμα του εντέρου», χρειάζονται διαφορετικού είδους θρεπτικά στοιχεία.

Κάποια προτιμούν το λίπος, ενώ κάποια άλλα θα προτιμούσαν τη ζάχαρη για παράδειγμα. Οι επιστήμονες δεν είναι σίγουροι για την ακριβή διαδικασία, αλλά νομίζουν ότι το μικροβίωμα του εντέρου στέλνει σήματα από το στομάχι στο ανοσοποιητικό σου, στο ενδοκρινικό και το νευρικό σου σύστημα.

Και πώς φτάνεις τελικά να έχεις τόσο μεγάλη όρεξη

Αυτά τα σήματα μπορούν να επηρεάσουν τη συμπεριφορά σου και να σου ανοίξουν την όρεξη, οδηγώντας σε στο να επιθυμείς φαγητό που να περιέχει το θρεπτικό στοιχείο που χρειάζονται τα βακτήρια για να είναι δυνατά. Κάποια συγκεκριμένα είδη βακτηρίων στο στομάχι σου έχουν συνδεθεί και με τον καρκίνο,, την παχυσαρκία και το διαβήτη, επηρεάζοντας με πιο άμεσο τρόπο την υγεία σου.

«Τα βακτήρια που βρίσκονται στο έντερο σε χειραγωγούν! Το καθένα επιθυμεί κάποια τροφή για το δικό του συμφέρον, η οποία μπορεί να συμφωνεί με τους δικούς σου διατροφικούς στόχους μπορεί και όχι», αναφέρει ο  Carlo Maley, Ph.D, διευθυντής του Κέντρου για την Εξέλιξη και τον Καρκίνο, του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια.

Άρα, εσύ μπορεί να θέλεις να τρως σαλάτες, το έντερό σου όμως μπορεί να σε ωθεί προς κάτι πιο γλυκό. Ευτυχώς, αυτά τα μικρόβια του εντέρου δεν έχουν τον τελευταίο λόγο σχετικά με το τι βάζεις στο στόμα σου.

Το μικροβίωμα του εντέρου σου αλλάζει δομή μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που θα αλλάξεις τη διατροφή σου, με αποτέλεσμα να μπορείς να αντιμετωπίσεις γρήγορα το φαινόμενο αυτό.

Καθώς η μικροχλωρίδα σου μπορεί να ρυθμιστεί εύκολα από προβιοτικά ή διατροφικές αλλαγές, η αλλαγή στη μικροχλωρίδα σού προσφέρει μία ήρεμη προσέγγιση σε δύσκολα προβλήματα όπως η παχυσαρκία και η ανθυγιεινή διατροφή. Φυσικά, πρέπει να γίνει περισσότερη έρευνα για να προσδιοριστεί ο καλύτερος τρόπος να διαχειριστείς το μικροβίωμα του εντέρου σου.

Μέχρι τότε όμως είναι καθησυχαστικό να γνωρίζεις ότι οι λιγούρες που νιώθεις δεν αποτελούν σημάδι ότι δεν έχεις δύναμη της θέλησης, αλλά απλώς ότι το στομάχι σου μπορεί να παίρνει τον έλεγχο κάποιες φορές.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Αποτοξίνωση με φρούτα
Αποτοξίνωση με φρούτα, με γιαούρτι, με λαχανικά: 5 προγράμματα για να διαλέξεις

Κάνε αποτοξίνωση με 5 διαφορετικά διατροφικά προγράμματα

Super νόστιμο και υγιεινό κινόα με κολοκύθα
Super νόστιμο και υγιεινό κινόα με κολοκύθα

Το αποτέλεσμα θα μοιάζει με ριζότο!

Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα | Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα
Αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα: Πώς να χάνεις κιλά με 10 απλά κόλπα

Τα 10 καλύτερα διατροφικά tips για αδυνάτισμα χωρίς δίαιτα.

Δες ποια είναι τα τρόφιμα στα οποία μπορείς να εθιστείς, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τα τρόφιμα που ενοχοποιούνται ως «εθιστικά» είναι, κυρίως, τρόφιμα που προκαλούν αίσθημα ευφορίας.

Πώς να τρώω και να μην παχαίνω
Πώς να τρώω και να μην παχαίνω το σαββατοκύριακο; Τι να φας στο σινεμά, το brunch και όχι μόνο

Ακολούθησε αυτές τις απλές αλλά αποτελεσματικές συμβουλές της διαιτολόγου για να απολαύσεις ένα υγιεινό σαββατοκύριακο χωρίς φουσκώματα και έξτρα κιλά.

banoffee συνταγή
H συνταγή για banoffee στην πιο υγιεινή και vegan εκδοχή του

Αναμφίβολα, ένα από τα πιο αγαπημένα γλυκά που δεν μπορείς να αποκλείσεις από τις απολαύσεις σου.

#shapegreece