Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

Οι καλύτερες τροφές για το πρωινό: Επιλογές που θα σου προσφέρουν όλη την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι το πρωί.

04.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

 

Καφές

Ο εσπρέσο που πίνεις δεν σε ξυπνάει απλά. Η κατανάλωση καφέ έχει σχετιστεί με χαμηλότερο κίνδυνο για αρκετές ασθένειες (όπως διαβήτη και καρκίνο του προστάτη) και μπορεί μάλιστα να σε βοηθήσει να ζήσεις περισσότερο.

Ερευνητές υποψιάζονται πως ο συνδυασμός της καφεΐνης και των αντιοξειδωτικών ευθύνεται για πολλά από τα οφέλη του καφέ στην υγεία.

 

(Μελέτη του 2005 βρήκε πως ο καφές είναι η νούμερο ένα πηγή αντιοξειδωτικών στη διατροφή των Αμερικανών!)

kafes-kardia

Φυσικά, όταν φορτώνεις τον καφέ με κρέμα γάλακτος και ζάχαρη μπορεί να χαθούν τα πιθανά οφέλη του. Οπότε, παράλειψε τα εντυπωσιακά ροφήματα και μείνε στο άπαχο γάλα.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 8 «βραδινές» τροφές που μπορείς να φας για πρωινό

Τσάι

Δεν είσαι τύπος του καφέ; Το τσάι έχει κι αυτό έναν εντυπωσιακό αριθμό οφελών για την υγεία. Επειδή έχει λιγότερη καφεΐνη, σε ενυδατώνει πιο αποτελεσματικά από τον καφέ και είναι επίσης σημαντική πηγή κατεχινών, αντιοξειδωτικών που ενισχύουν το ανοσοποιητικό.

Πράσινο τσάι

Όλα τα είδη τσαγιού (μαύρο, πράσινο ή άσπρο) παρέχουν αντιοξειδωτικά, όμως το πράσινο τσάι μπορεί να είναι πιο υγιεινό απ’ όλα. Έρευνα προτείνει πως η κατανάλωση πέντε φλιτζανιών καφέ τη μέρα μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό του σώματός σου και να σε βοηθήσει να χάσεις περισσότερα κιλά γύρω από τη μέση σου.

Ακτινίδιο

Αυτό το εντυπωσιακό φρούτο περιέχει περίπου 65 milligrams βιταμίνης C ανά μερίδα – σχεδόν όση ένα πορτοκάλι. Είναι επίσης πλούσιο σε κάλιο και χαλκό και περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες ανά γραμμάριο απ’ ότι η μπανάνα, που το κάνει ένα καλό βοήθημα για την πέψη.

Ακτινίδιο

(Σε μία μελέτη, η κατανάλωση 2 ακτινίδων τη μέρα για ένα μήνα ελάττωσε τη δυσκοιλιότητα σε ανθρώπους με σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου.)

Τα ακτινίδια είναι ελαφρώς ξινά. Είναι πεντανόστιμα από μόνα τους, αν όμως προτιμάς πιο γλυκιές γεύσεις ανάμιξέ τα με φράουλες και μπανάνα σε ένα smoothie ή σε φρουτοσαλάτα.

 

Χυμός πορτοκαλιού

Ο φρεσκοστυμμένος χυμός πορτοκαλιού είναι ένα κλασικό (και αρωματικό) πρωινό ρόφημα, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βελτιωθεί.

Για ακόμη περισσότερα διατροφικά οφέλη στον έτοιμο χυμό, διάλεξε έναν ενισχυμένο με βιταμίνη D.

Μαζί με τα λιπαρά ψάρια και το ενισχυμένο γάλα, ο ενισχυμένος χυμός πορτοκαλιού είναι μία από τις διατροφικές πηγές της βιταμίνης του ήλιου, που τα υψηλότερα επίπεδά της έχουν συνδεθεί με μειωμένο κίνδυνο για οστεοπόρωση, κατάθλιψη και ορισμένους καρκίνους.

Μύρισε ένα πορτοκάλι.

Όποιο είδος χυμού κι αν προτιμάς, μείνε στο ένα μικρό ποτήρι τη μέρα, συμβουλεύει η Giovinazzo. Οι χυμοί φρούτων έχουν πολλές θερμίδες και ζάχαρη και δεν θα πρέπει να υποκαθιστούν τα ολόκληρα φρούτα στη διατροφή σου.

 

Χυμός κράνμπερι

Ο χυμός κράνμπερι, που βοηθά στον περιορισμό της ανάπτυξης των βακτηρίων, είναι πιο γνωστός για τη δράση του κατά των ουρολοιμώξεων, ωστόσο τα ευεργετικά του γνωρίσματα μπορεί να μη σταματούν εκεί.

Χυμός Κράνμπερι

Ο ξινούτσικος χυμός φαίνεται πως ευνοεί την καρδιαγγειακή υγεία και προκαταρκτική έρευνα σε δισκία πέτρι υποδεικνύει πως κάποια συστατικά των κράνμπερι μπορεί ακόμη και να αυξάνουν την αποτελεσματικότητα ορισμένων φαρμάκων για τον καρκίνο των ωοθηκών.

Όπως και με το χυμό πορτοκαλιού, μείνε στο ένα μικρό ποτήρι. Ο χυμός κράνμπερι δεν είναι τόσο γλυκός όσο άλλοι χυμοί φρούτων, η υψηλή του οξύτητα όμως μπορεί μερικές φορές να συμβάλει σε προβλήματα στην κύστη που δεν σχετίζονται με ουρολοιμώξεις.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece