Κάνε αφροδισιακή διατροφή για καλύτερη σεξουαλική ζωή! Δες τις top τροφές

Δοκίμαστε να εντάξεις αυτές τις τροφές στην καθημερινή σου διατροφή για καλύτερη σεξουαλική ζωή και βελτιωμένες ερωτικές επιδόσεις!

asparagus

Υπάρχει συγκεκριμένη διατροφή για καλύτερη σεξουαλική ζωή; Το βέβαιο είναι πως υπάρχουν κάποιες τροφές που περιέχουν σε μεγάλες συγκεντρώσεις κάποια απά τα στοιχεία που δίνουν στον οργανισμό τη σεξουαλική ώθηση που χρειάζεται για αξέχαστες ερωτικές στιγμές. Δες ποιες είναι:

Διάβασε κι εδώ: Υπάρχουν ή όχι αφροδισιακές τροφές;

1. Γάλα

1. Γάλα

“Η συνταγή της Μητέρας Φύσης, για υγιεινή σεξουαλική ζωή, είναι τα πλήρη σε λιπαρά ζωικά προϊόντα, όπως γάλα, κρέμα και βούτυρο” υποστηρίζει η Kaayla T. Daniel, διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου The Whole Soy Story: The Dark Side of America's Favorite Health Food. Για να παράγουμε σεξουαλικές ορμόνες χρειαζόμαστε αρκετά φυσικά, κορεσμένα λιπαρά – όχι τα trans όπως η μαργαρίνη ή άλλα λίπη.Διάβασε κι εδώ: Γάλα αμυγδάλου, καρύδας, σόγιας: Δες τις διαφορές!

2. Στρείδια

2. Στρείδια

Ως γνωστό αφροδισιακό, αυτά τα θαλασσινά δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τη λίστα, αφού είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, το οποίο βοηθάει στην παραγωγή σπέρματος και αυξάνει τη λίμπιντο. Δοκίμασέ τα μαγειρεμένα ή και ωμά.

3. Σπαράγγι

3. Σπαράγγι

Αυτό το θαυματουργό λαχανικό ωφελεί (και) τη σεξουαλική σου ζωή. Η Genie James, συγγραφέας του βιβλίου In the Mood Again, στο οποίο έχει αφιερώσει ολόκληρο κεφάλαιο “sexy-healthy eating” για το πως θα διατηρήσεις καυτή την ερωτική σου ζωή, προτείνει να ξεκινήσεις με το σπαράγγι.Δες εδώ τη συνταγή για σολομό με κινόα και σπαράγγια!

4. Συκώτι

4. Συκώτι

Πριν πεις όχι σε αυτό το φαγητό, μάθε ότι είναι πηγή ψευδάργυρου, ο οποίος είναι απαραίτητος για να διατηρήσει τα βέλτιστα επίπεδα της τεστοστερόνης. Όταν ο οργανισμός δεν παίρνει επαρκή ποσότητα ψευδάργυρου, εμποδίζει την απελευθέρωση των ορμονών που διεγείρουν την παραγωγή τεστοστερόνης. “Ο ψευδάργυρος επίσης αναστέλλει το ένζυμο αρωματάσης, που μετατρέπει την τεστοστερόνη σε περισσευούμενα οιστρογόνα” εξηγεί η James.

5. Κόκκινο κρασί

5. Κόκκινο κρασί

Μετά από έρευνα που έγινε σε 800 γυναίκες ηλικίας 18 έως 50 ετών, το Πανεπιστήμιο της Φλωρεντίας κατέληξε ότι οι γυναίκες που έπιναν δύο ποτήρια κόκκινο κρασί την ημέρα είχαν πιο αυξημένη λίμπιντο από όσες προτιμούσαν άλλα αλκοολούχα ποτά. Φαίνεται λοιπόν ότι ένα ποτήρι pinot noir ή cabernet εκτός από το ότι διώχνει τις αναστολές, σε κάνει περισσότερο ενεργή σεξουαλικά.Διάβασε κι εδώ: Κόκκινο κρασί εναντίον λίπους = 1-0

6. Σοκολάτα

6. Σοκολάτα

Όχι ότι χρειαζόσουν κάποιον ιδιαίτερο λόγο για να φας επιπλέον σοκολάτα, αλλά να ξέρεις ότι περιέχει θεοβρωμίνη (ένα αλκαλοειδές τονωτικό παρόμοιο με την καφεΐνη) και παράγει σεροτονίνη, η οποία μας κάνει να αισθανόμαστε καλά.

7. Λιπαρά ψάρια

7. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια έχουν συνδεθεί με την αύξηση της λίμπιντο. Προτίμησε σκουμπρί, ρέγκα, πέστροφα, σαρδέλες, και μακρύπτερο τόνο, τα οποία περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Δεν είναι τυχαίο που οι άντρες με χαμηλή λίμπιντο στρέφονται σε συμπληρώματα διατροφής που περιέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

8. Αβοκάντο

8. Αβοκάντο

Λόγω του σχήματός του, θεωρείται ένα θηλυκό φρούτο και σύμφωνα με την ιστορία, οι Ισπανοί ιερείς είχαν απαγορεύσει στους ενορίτες τους να το τρώνε. Φάτο ελεύθερα αφού περιέχει βιταμίνη Β6 και κάλιο, που δίνουν στον οργανισμό τη σεξουαλική ώθηση που χρειάζεται.Δες κι εδώ πώς να φτιάξες υγιεινό smoothie με αβοκάντο!

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i