Πάχυνα ή κάνει λάθος η ζυγαριά; Απαντάμε στο κρίσιμο ερώτημα!

Πάχυνα ή κάνει λάθος η ζυγαριά; Σίγουρα έχεις βρεθεί κι εσύ στην ίδια φάση που η ζυγαριά σε δείχνει κάποια κιλά ή γραμμάρια βαρύτερη ακόμα και μέσα στην ίδια ημέρα.

side-view-of-sportswoman-standing-at-beach-picture-id537605772

Πάχυνα ή κάνει λάθος η ζυγαριά; Σίγουρα έχεις βρεθεί κι εσύ στην ίδια φάση που η ζυγαριά σε δείχνει κάποια κιλά ή γραμμάρια βαρύτερη ακόμα και μέσα στην ίδια ημέρα.

Η διαφορά ανάμεσα στην πραγματική αύξηση βάρους και τις φυσιολογικές διακυμάνσειςτου! Πρόκειται για ένα πανικό που έχουμε όλοι νιώσει:

Όταν ανεβαίνεις στη ζυγαριά και βλέπεις έναν αριθμό που είναι μεγαλύτερος κατά ένα, ενάμισι ή και δύο κιλά. Και μάλλον δεν πρόκειται για λάθος της ζυγαριάς.

Ευτυχώς, αυτές οι καθημερινές και μερικές φορές δραματικές διακυμάνσεις του βάρους έχουν ελάχιστη ή μηδαμινή σχέση με την αύξηση του λίπους. Αφορούν κυρίως το νερό, αναφέρει η διαιτολόγος Alexandra Caspero, R.D., ιδρύτρια του delishknowledge.com.

Διάβασε επίσης: Οξείδωση, ορμόνες, υπερβολική άσκηση κι άλλοι 3 λόγοι που δε χάνεις βάρος

Για την ακρίβεια, είναι εντελώς συνηθισμένο να αυξομειώνεται κατά λίγα κιλά το βάρος των γυναικών στη διάρκεια της ημέρας.

«Μία ημέρα, προκειμένου να δείξω σε έναν πελάτη μου πόσα κιλά ‘κερδίζουμε’ ή ‘χάνουμε’τυπικά στη διάρκεια της μέρας, ζύγιζα τον εαυτό μου κάθε μία ώρα και μέσα σε αυτή μόνο την ημέρα το βάρος μου είχε αυξομειωθεί κατά 2 περίπου ολόκληρα κιλά!», λέει η Caspero.

Τι είναι όμως αυτό που μετακινεί τη βελόνα της ζυγαριάς;

Το επίπεδο ενυδάτωσής σου, η άσκηση, οι φορές που επισκέφτηκες το μπάνιο και ακριβώς ό,τι είχες να φας εκείνη την ημέρα. Για παράδειγμα, αν ιδρώνεις στο γυμναστήριο και δεν αναπληρώνεις το νερό όπως θα έπρεπε, μπορεί εύκολα να χάσεις ένα κιλό βάρους νερού στη διάρκεια της άσκησής σου.

Επίσης, αν είσαι δυσκοίλια ή δεν έχεις πάει στο μπάνιο προτού ζυγιστείς, αυτό θα επηρεάσει την ένδειξη της ζυγαριάς σου. Και αν έχεις φάει ένα γεύμα με πολλούς υδατάνθρακες , το σώμα σου θα κρατήσει περισσότερο νερό απ’ ό,τι θα έκανε σε αντίθετη περίπτωση.

«Οι υδατάνθρακες δε σε κάνουν χοντρή, αλλά επηρεάζουν τη χρήση του νερού που καταναλώνεις στη διάρκειά της».

Επομένως, αν σκοπεύεις να ζυγίζεσαι καθημερινά, η Caspero προτείνει να το κάνεις την ίδια ώρα της ημέρας, και κατά προτίμηση το πρωί, αφού θα έχεις πάει στο μπάνιο. Ωστόσο, ίσως θα ήταν λιγότερο πιθανό να τρελαθείς, τελικά, αν ζυγίζεσαι μία μόνο φορά την εβδομάδα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i