Άσκηση «κρεμάλα»: Η πιο φρέσκια παραλλαγή HIIT για να καις λίπος μαζί με την κολλητή σου!

To καλύτερο; Δεν χρειάζεσαι budget για να πας γυμναστήριο.

battle-rope-workout-on-cross-training-picture-id1027938356

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Κρεμάλα

Τι είναι;

Ένα ασκησιολόγιο «χωρίς πρόγραμμα» στην οποία παίρνεις μια φίλη (και ένα σημειωματάριο) και μετά κάνετε με τη σειρά ασκήσεις, σετ και επαναλήψεις για μια προπόνηση όσο δυνατή θέλεις εσύ.

Γιατί αποδίδει;

«Επειδή δεν κάνεις ποτέ τις ίδιες ασκήσεις ή σετ, το σώμα και ο εγκέφαλός σου εκπλήσσονται συνεχώς από την επόμενη κίνηση» σχολιάζει η trainer Χριστίνα Μαυρίδου.

Πώς θα το κάνεις:

  • Πάρε ένα χαρτί και σημείωσε πρώτα τον αριθμό των σετ που θέλεις να κάνεις (3-7 είναι καλό εύρος) και μετά φτιάξε δύο στήλες: μία για τις ασκήσεις και μία για τον αριθμό των επαναλήψεων.
  • Δώσε το χαρτί και το στυλό στα άλλα μέλη της ομάδας και άφησε τον καθένα να συμπληρώσει ένα κενό με μια άσκηση που θα ήθελε να κάνει και τον αριθμό των επαναλήψεων που βάζει στόχο.
  • Γυρίστε το χαρτί μεταξύ σας μέχρι να γεμίσει –ή μέχρι να έχετε έναν κατάλογο με αρκετές ασκήσεις– και μετά ξεκινήστε.

Διάβασε επίσης: Άσκηση ΧΩΡΙΣ γυμναστήριο; Δοκίμασε ΑΥΤΟ το πρόγραμμα καλλισθενικής με το βάρος του σώματός σου

Διάβασε επίσης: Το 10λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων με λάστιχα που θα κάνεις παντού

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i