Ποιες τροφές να αποκλείσω για να αδυνατίσω;

Η διατροφολόγος Άρτεμη Δρυγιαννάκη απαντά και εξηγεί με ποιο τρόπο θα καταφέρουμε να χάσουμε βάρος.

enjoying-healthy-breakfast-at-home-picture-id1067351410

Υπάρχει η άποψη ότι δεν πρέπει να αποκλείουμε ομάδες τροφίμων από τη διατροφή μας. Αυτό, άραγε, σημαίνει ότι ωφελούμαστε και από τα αλμυρά π.χ. τσιπς, τα λιπαρά και τους υδατάνθρακες π.χ μακαρόνια ή και τα γλυκά, τροφές που έχουν ενοχοποιηθεί για μεταβολικά νοσήματα (καρδιαγγειακά, σακχαρώδης διαβήτης, υπέρταση κ.α.);

Όπως αναφέρει η διατροφολόγος Άρτεμη Δρυγιαννάκη: «Ο οργανισμός μας χρειάζεται τα πάντα με μέτρο. Σίγουρα όμως οι πηγές που θα προσλάβουμε την κάθε ουσία παίζουν σημαντικό ρόλο για την διατήρηση της υγείας μας. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζομαι το αλάτι αλλά αν σκεφτούμε ότι οι τροφές που καταναλώνουμε έχουν περισσότερο αλάτι απ’ όσο χρειαζόμαστε μέσα στην ημέρα, δεν είναι απαραίτητο να κυνηγήσω την αλμυρή τροφή για να φέρω ισορροπία. Και εάν τελικά το θέλω ας προτιμήσω χοντρό αλάτι με μέτρο αντί πατατάκια, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι απαγορεύεται μία στις τόσες να πάρω ακόμα και αυτά. Υπάρχουν λιγότερο και περισσότερο επεξεργασμένες τροφές, το να προτιμάμε τις πρώτες συμβάλει στην υγεία του οργανισμού».

Διάβασε τη συνέχεια στο Elle.gr

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i