Πώς να μειώσω το λίπος στην κοιλιά; Οι 8 κινήσεις που συστήνει η δρ Μαρία Ψωμά

Η Δρ. Μαρία Ψωμά, ιατρός-βιοπαθολόγος σου δείχνει τους 8 (σωστούς) τρόπους να μειώσεις το κοιλιακό λίπος.

Πώς να μειώσω το λίπος στην κοιλιά; Οι 8 κινήσεις που συστήνει η δρ Μαρία Ψωμά

Από τη Μαρία Αθ. Ψωμά M.D. Ph.D. DU ιατρό-βιοπαθολόγο Ιατρική της Παχυσαρκίας διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών Ιατρική &Χειρουργική της Παχυσαρκίας (Πανεπιστήμιο Παρισιού VI).

Αν θέλεις και εσύ να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά και να μειώσεις το κοιλιακό λίπος τότε υπάρχουν 8 μικρά κόλπα που μπορείς να ακολουθήσεις για να το καταφέρεις πιο εύκολα.

Πώς να μειώσω το λίπος στην κοιλιά;

1. Ξεκίνησε τη μέρα σου με χλιαρό νερό και με λεμόνι

Αποτοξινώνει το συκώτι και ενεργοποεί το μεταβολισμό από το πρωί.

2. Μείνε μακριά από άσπρο ρύζι, ψωμί και λαχανικά

Το λευκό αλεύρι ανεβάζει τα επίπεδα του σακχάρου και προκαλεί την έκκριση ινσουλίνης, η οποία αποθηκεύει λίπος στην κοιλιά. Προτίμησε καστανό ρύζι ή μπασμάτι, ψωμί και ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Είναι σύμπλοκοι υδατάνθρακες και επιβραδύνουν την αύξηση του σακχάρου και της ινσουλίνης.

Previous: Διάβασε όλα τα posts της Μαρίας Ψωμά στο blog «Αδύνατη για Πάντα»

 Απαγορεύεται η οποιαδήποτε αναπαραγωγή, αντιγραφή, αναδημοσίευση, ανάρτηση ή με οποιοδήποτε τρόπο χρήση των κειμένων της ιστοσελίδας. Οι παραβάτες θα διώκονται σύμφωνα με τον νόμο περί πνευματικής ιδιοκτησίας και τον ποινικό κώδικα.

– See more at: https://www.missbloom.gr/22012/posts/adynati-gia-panta–oi-kalyteres-trofes-a/post.aspx#sthash.DDEATmro.dpuf

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i