Πώς θα αποφύγεις το τσιμπολόγημα αργά το βράδυ: 6 τεχνικές από τη δρ Μαρία Ψωμά

Η Δρ. Μαρία Ψωμά αποκαλύπτει ποια είναι η αιτία του “late snacking” και πώς θα το αποφύγεις μια για πάντα.

07.03.2019

εχεις διαβασει

Πώς θα αποφύγεις το τσιμπολόγημα αργά το βράδυ | 6 τεχνικές από τη δρ Μαρία Ψωμά

Κάθε βράδυ λες πως θα σταματήσεις αυτή την κακή συνήθεια του να τσιμπολογάς πριν κοιμηθείς ή ακόμη χειρότερα, να ξυπνάς το βράδυ και να τρως.

Και κάθε βράδυ υποκύπτεις και πάλι.

Τσιπς, ξηροί καρποί, το γλυκό στο ψυγείο, το παγωμένο γιαούρτι από την κατάψυξη, αποτελούν κάποιες από τις όχι και τόσο υγιεινές επιλογές μας. Ακόμη όμως και στην περίπτωση που θα επιλέξεις κάτι υγιεινό (κρέας, ψωμί ολικής με γαλοπούλα) και πάλι υπάρχει επιβάρυνση.

Γιατί τσιμπολογάμε το βράδυ;

Το βασικό αίτιο βέβαια, όλης αυτής της συμπεριφοράς, είναι το άγχος.
Όλη μέρα, τρέχουμε με τα προβλήματα να μας απασχολούν και δεν έχουμε χρόνο να σκεφτούμε. Μόλις γυρίσουμε σπίτι και αρχίσουμε να ηρεμούμε, «βγάζουμε» όλη μας την ένταση στο φαγητό. Συνήθως μάλιστα δεν αντιλαμβανόμαστε την ποσότητα, γιατί τρώμε μηχανικά μπροστά στην τηλεόραση ή ξυπνάμε το βράδυ και υπνοβατώντας πάμε στο ψυγείο.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, αφ’ ενός να επιβαρυνόμαστε με θερμίδες τις πιο λανθασμένες ώρες και να παίρνουμε κιλά και φυσικά επιβαρύνεται το γαστρεντερικό μας σύστημα, το οποίο δεν το αφήνουμε να «ξεκουραστεί» κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Πώς θα σταματήσεις το τσιμπολόγημα

Το πιο απλό είναι να σου πω, «μην αγχώνεστε». Πολύ εύκολο να το λέμε, αλλά σχεδόν αδύνατο να το εφαρμόσουμε. Πολλές φορές στο ιατρείο, διακωμωδώ την κατάσταση, επειδή και η ίδια «πάσχω» από αυτή τη κακή συνήθεια της νυχτερινής υπερφαγίας!

Ωστόσο, είναι και πρακτικά ανέφικτο να λέμε σε κάποιον στις μέρες μας, με τόσο έντονους ρυθμούς ζωής, να σταματήσει να αγχώνεται. Θα σου πω όμως κάποια κόλπα που πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν.

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece