Πώς θα χάσεις λίπος από την κοιλιά; Η διαιτολόγος δίνει τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές

Θες να χάσεις πόντους στην κοιλιά και να δεις τους κοιλιακούς σου γραμμωμένους;

Πώς θα χάσεις λίπος από την κοιλιά; Η διαιτολόγος δίνει τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές

Σε συνεργασία με τη διατροφολόγο – διαιτολόγο Μαργαρίτα Οκτωράτου 

Θες να χάσεις πόντους στην κοιλιά και να δεις τους κοιλιακούς σου γραμμωμένους;  Η καλύτερη διατροφή για απώλεια πόντων στην περιοχή της κοιλιάς είναι εκείνη που:

  1. Προωθεί την καύση λίπους (χαμηλή σε ενέργεια) και
  2. Διατηρεί σταθερά τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα (πλούσια σε φυτικές ίνες και σύνθετους υδατάνθρακες).

Πώς θα χάσεις λίπος από την κοιλιά; Η διαιτολόγος δίνει τις πιο αποτελεσματικές συμβουλές:

1. Mείωσε το μέγεθος των μερίδων σου αλλά και ακολούθησε αυτό που συνήθως λέμε “ισορροπημένο διαιτολόγιο”

Με περισσότερα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, ψάρι, άπαχο κρέας και γαλακτοκομικά, με μέτρο ωμούς, ανάλατους ξηρούς καρπούς και ελαιόλαδο και λιγότερο κορεσμένο λίπος (πχ από πλήρη ζωικά προϊόντα) και αλάτι.

2.Φρόντισε να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα

Ώστε να αναγκάζεις τον οργανισμό σου να χρησιμοποιεί το λίπος του και όχι μόνο το γλυκογόνο του για παραγωγή ενέργειας.

3. Σε κάθε γεύμα φρόντισε να έχεις μικρή ποσότητα υδατανθράκων

Αδρά επεξεργασμένων, όπως όσπρια, νιφάδες βρώμης, αναποφλοίωτο ρύζι) συνδυασμένους με λαχανικά (πχ ρόκα, σπανάκι, καρότο, τομάτα, κόκκινο λάχανο) και πηγή πρωτεΐνης (άπαχο κοτόπουλο, ψάρι) και χρησιμοποίησε ελαιόλαδο ή λάδι κανόλα ως πηγή λίπους στο φαγητό ή τη σαλάτα, (για καλύτερο γκυκαιμικό και ινσουλιναιμικό έλεγχο).

4. Βάλε στο διαιτολόγιό σου φρούτα

(αχλάδι, ακτινίδιο, ξηρά δαμάσκηνα, φράουλες), ψάρια (όπως σολομό, τσιπούρα, σαρδέλα) , ημιάπαχα γαλακτοκομικά (γάλα, γιαούρτι  με προβιοτική καλλιέργεια, τυρί). Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι των οποίων η διατροφή βασίζεται σε τέτοια τρόφιμα αποθηκεύουν λιγότερο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

5. Πίνε πολύ νερό και πράσινο τσάι.

6. Για βέλτιστα αποτελέσματα χρειάζεσαι συστηματική αερόβια άσκηση (γρήγορο περπάτημα, ποδήλατο κλπ)

Για να μειωθεί το λίπος στην κοιλιά αλλά και το υπόλοιπο σώμα, πρέπει να βελτιώσεις τη διατροφή σου και να ασκηθείς πιο αποτελεσματικά (συστηματικά και στοχευμένα).

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i