Σουπερ must συστατικά για κάθε πράσινο smoothie

Τόνωση του μεταβολισμού, καταπολέμηση ασθενειών και αποτοξίνωση: Τα οφέλη για την υγεία σου πίσω από αυτά τα 14 συστατικά των πράσινων smoothies Τα πράσινα smoothies είναι υγιεινά. Το έχουμε μάθει. Όμως, τι ακριβώς θα πρέπει να βάλεις μέσα σε ένα πράσινο smoothie για να είσαι σίγουρη ότι ο οργανισμός σου ωφελείται στο έπακρο;

12.04.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Σουπερ must 
συστατικά για κάθε 
πράσινο smoothie

Λαχανίδα

Αν δεν έχεις γίνει ακόμη φαν της λαχανίδας, τότε ήρθε η ώρα. Παρότι η λαχανίδα είναι ένα αρκετά μικρό φυτό, περιέχει ένα σωρό ωφέλιμα συστατικά για την υγεία σου και προσθέτοντάς την στο smoothie σου θα κάνεις τεράστιο καλό στο σώμα σου.

“Η λαχανίδα είναι μια εξαιρετική πηγή καροτενίων (λουτεΐνη και βήτα καροτίνη), βιταμίνης C, B6, B1, B2, E και μαγνησίου”, λέει η Michela. Όλες αυτές οι βιταμίνες σε βοηθούν να διατηρήσεις τους μύες και το νευρικό ιστό υγιή αλλά τονώνουν και το μεταβολισμό σου. Αν αυτό δεν είναι αρκετό, η Michela λέει πως η λαχανίδα αποτελεί επίσης “μια πολύ καλή φυτικών ινών και άλλων μετάλλων, ανάμεσά τους χαλκό, σίδηρο και ασβέστιο”.

Σπιρουλίνα

Η σπιρουλίνα περνάει μια φάση αναγέννησης αυτή την περίοδο. Βρίσκεται σχεδόν παντού και υπάρχει καλός λόγος και γι' αυτό. “Η σπιρουλίνα αναφέρεται συχνά ως το πιο ολοκληρωμένο απ' όλα τα συμπληρώματα διατροφής”, αναφέρει η Michela. “Περιέχει σε μεγάλες ποσότητες πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά ανάμεσά τους πρωτεΐνη, σύνθετους υδατάνθρακες, σίδηρο και βιταμίνες Α, Κ και του συμπλέγματος Β.

Περιέχει επίσης πολλά καροτενοειδή όπως βήτα καροτίνη και ξανθοφύλλες τα οποία διαθέτουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Ακόμη είναι πλούσια σε χλωροφύλλη, λιπαρά και νουκλεϊκά οξέα και λιπίδια. Επιπλέον, η σπιρουλίνα έχει αμέτρητες χρήσεις ως συμπλήρωμα για τη διατήρηση της καλής υγείας και την πρόληψη ασθενειών”. Βάλε τη σε εκείνο το μπλέντερ!

Χλωρέλλα

Αγαπημένη των Rosie Huntington-Whiteley, Millie Mackintosh και Miranda Kerr, μπορεί το ραντάρ σου να μην έχει καταγράψει ακόμη τη χλωρέλα ωστόσο είναι ώρα να γίνει και αυτό! Η Michela λέει πως είναι γεμάτη με βιταμίνες και μέταλλα και βοηθά σε πάρα πολλές παθήσεις. "​Η χλωρέλα είναι πλούσια σε βιταμίνες A, B1, B2, B6, B12, C και E. Προσφέρει όλα αυτά τα συστατικά μέσα σε μια τροφή η οποία είναι κατά πολύ ανώτερη απέναντι σε κάθε συνθετική φόρμουλα.
 
Η χλωρέλλα περιέχει το πολύ ωφέλιμο μαγνήσιο, το οποίο βελτιώνει τα επίπεδα του σακχάρου του αίματος, την υγεία της καρδιάς, την πνευματική υγεία και δρα χαλαρωτικά, για να απαριθμήσουμε μερικά από τα οφέλη του. Επιπλέον, περιέχει ορισμένα άλλα σημαντικά μέταλλα όπως κάλιο, σίδηρο και ασβέστιο”.

Η Michela σε συμβουλεύει να μην αποθαρρυνθείς από το χρώμα της, το οποίο είναι ακριβώς αυτό που “βελτιώνει το ανοσοποιητικό και προλαμβάνει  τις φλεγμονές – και μπορεί να κατανικήσει ακόμη και τη δυσάρεστη αναπνοή”. Και αν αυτά δεν είναι αρκετά, η χλωρέλλα είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης γεμάτη αμινοξέα τα οποία είναι υπεύθυνα για το κτίσιμο των άπαχων ιστών του σώματος και για τους νευροδιαβιβαστές.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece