Σουπερ must συστατικά για κάθε πράσινο smoothie

Τόνωση του μεταβολισμού, καταπολέμηση ασθενειών και αποτοξίνωση: Τα οφέλη για την υγεία σου πίσω από αυτά τα 14 συστατικά των πράσινων smoothies Τα πράσινα smoothies είναι υγιεινά. Το έχουμε μάθει. Όμως, τι ακριβώς θα πρέπει να βάλεις μέσα σε ένα πράσινο smoothie για να είσαι σίγουρη ότι ο οργανισμός σου ωφελείται στο έπακρο;

12.04.2014

εχεις διαβασει

Σπανάκι

Όλοι ξέρουμε πως το σπανάκι είναι εξαιρετική πηγή δύναμης και ενέργειας για το σώμα, όμως τι άλλο κάνει; Για αρχή, η Michela εξηγεί πως βοηθά στην όραση, προλαμβάνει τον εκφυλισμό των κυττάρων και είναι, φυσικά, “εξαιρετικό για την υγεία του αίματος (περιέχει πολύ σίδηρο) και αναπληρώνει την ενεργητικότητα και τη ζωντάνια”. Αυτά οφείλονται, λέει η Michela, στις πολλές βιταμίνες και μέταλλα που περιέχει το σπανάκι, ανάμεσά τους “βιταμίνη Κ, καροτένια (τα οποία είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές λουτεΐνης), βιταμίνες C, E, B1, 2 και 6, φολλικό οξύ, μαγνήσιο και σίδηρο”.
 

Matcha

Πρόκειται για πράσινο τσάι σε σκόνη το οποίο περιέχει τον εντυπωσιακό αριθμό των 1571 αντιοξειδωτικών συγκριτικά με τα 12,6 που βρίσκονται στο σπανάκι. Γι' αυτό το matcha είναι το μυστικό συστατικό που αναζητούσες για τα smoothies σου. Διαθέτει επίσης υψηλά επίπεδα του αμινοξέος L-θεανίνη που αυξάνει τα επίπεδα ενεργητικότητας ενώ ταυτόχρονα σε βοηθά να μην πάθεις σύνδρομο στέρησης του καφέ σου. Ακόμη και οι βουδιστές μοναχοί χρησιμοποιούν το matcha σαν μια βοήθεια για το διαλογισμό.

Πέρα απ' όλα αυτά, τα υψηλά επίπεδα χλωροφύλλης, θρεπτικών συστατικών, αμινοξέων, βιταμινών και φυτικών ινών που περιέχει σημαίνουν πως τονώνει σε χρόνο μηδέν το μεταβολισμό σου. Απλά έχε υπόψη σου πως θα χρειαστείς μόνο μισό κοφτό κουταλάκι του γλυκού μέσα στο smoothie σου για να νιώσεις την επίδραση.
 
Αβοκάντο

Τι μπορείς να κάνεις με το αβοκάντο; Είναι εξαιρετικό για το δέρμα και τα μαλλιά σου και έχει υπέροχη γεύση – γιατί όμως;

“Τα αβοκάντο είναι μια εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων λιπαρών τα οποία υπάρχουν και στην ελιά”, λέει η Michela. “Τα έλαια που παίρνουμε από το αβοκάντο είναι ολεϊκό και λινολεϊκό οξύ, τα οποία συμβάλουν στη μείωση των επιπέδων της χοληστερόλης. Είναι επίσης πολύ ωφέλιμα σε δερματικά προβλήματα όπως το έκζεμα και η δερματίτιδα”. Το αβοκάντο περιέχει ακόμη τριπλάσιο κάλιο συγκριτικά με τη μπανάνα και περιέχει βιταμίνη Β και Ε και φυτικές ίνες. Μπορεί να κάνει πιο πηχτό το smoothie σου και του χαρίζει μια βαθιά γεύση και υπέροχη υφή. Δεν υπάρχει λόγος να μην συμπεριλάβεις ένα αβοκάντο στο smoothie σου.
 

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι έχει πολλά οφέλη. Απλά μην το συγχέεις με το συνηθισμένο τσάι επειδή ο ειδικός τρόπος παραγωγής του πράσινου τσαγιού σημαίνει πως είναι εντελώς διαφορετικό. “Καθώς τα φύλλα του αχνίζονται ελαφρώς”, λέει η Michela, “εμποδίζεται η δράση των ενζύμων έτσι το φυτό διατηρεί την δράση των πολυφαινολών οι οποίες έχουν γνωστή αντικαρκινκή δράση”. Όπως πολλά άλλα συστατικά σε αυτό τον κατάλογο, το πράσινο τσάι περιέχει υψηλή ποσότητα βιταμινών C, D, K και B2, ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και νάτριο τα οποία βοηθούν στην αποτοξίνωση και την ενεργοποίηση του σώματος. Ωστόσο η Michela κάνει μια επισήμανση.
 
 “Τα βασικά οφέλη του πράσινου τσαγιού προέρχονται από τις πολυφαινόλες που περιέχει. Οι βασικές πολυφαινόλες στο πράσινο τσάι είναι τα φλαβονοειδή και η πιο δραστήρια πολυφενόλη είναι η επιγαλλοκατεχίνη η οποία είναι σπουδαίο αντιοξειδωτικό. Οι πολυφαινόλες του πράσινου τσαγιού μπορεί να αυξήσουν τη δράση των αντιοξειδωτικών ενζύμων στο λεπτό έντερο, το συκώτι και τους πνεύμονες και αυξάνουν επίσης την αποτοξίνωση του ήπατος”.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece