Σουπερ must συστατικά για κάθε πράσινο smoothie

Τόνωση του μεταβολισμού, καταπολέμηση ασθενειών και αποτοξίνωση: Τα οφέλη για την υγεία σου πίσω από αυτά τα 14 συστατικά των πράσινων smoothies Τα πράσινα smoothies είναι υγιεινά. Το έχουμε μάθει. Όμως, τι ακριβώς θα πρέπει να βάλεις μέσα σε ένα πράσινο smoothie για να είσαι σίγουρη ότι ο οργανισμός σου ωφελείται στο έπακρο;

12.04.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Σουπερ must 
συστατικά για κάθε 
πράσινο smoothie

Μαρούλι ρομάνα

Η σκέψη να βάλεις ένα ολόκληρο μαρούλι στο smoothie σου μπορεί να μην κάνει τα σάλια σου να τρέχουν, η προσθήκη όμως αυτού του δροσερού σαλατικού αξίζει τον κόπο. (Επιπλέον διαθέτει ήπιο άρωμα που μπορεί να καλυφθεί εύκολα.) “Χάρη στα σκουροπράσινα φύλλα του, αυτό το μαρούλι είναι ένα από τα πιο υγιεινά. Είναι εξαιρετική πηγή χλωροφύλλης και βιταμινών Κ, Α, Β1 και Β2, φολλικού οξέος, μαγνησίου και χρωμίου”, εξηγεί η Michela. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να απομακρύνει τις τοξίνες, προστατεύει το δέρμα και βελτιώνει το μεταβολισμό σου. Επιπλέον, καθώς αποτελείται κυρίως από νερό, έχει πολύ λίγες θερμίδες!
 
Φύλλα ραδικιού

Η Michela λέει πως το ραδίκι χρησιμοποιείται συχνά χάρη στην “ικανότητά του να διορθώνει πολλές διαταραχές όπως διαβήτη, παχυσαρκία και προβλήματα του συκωτιού”. Οι ιδιότητές του όμως δεν τελειώνουν εδώ. Τα φύλλα του ραδικιού χρησιμοποιούνται σε πολλές παραδοσιακές θεραπείες και ροφήματα για το πεπτικό χάρη στην ταραξακίνη που βρίσκεται στα φύλλα του η οποία θεωρείται πως διαθέτει αντισηπτικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες.

Πολλές δυνάμεις για μερικά λεπτά φυλλαράκια! Αν χρειάζεσαι κι άλλους λόγους να τα προσθέσεις στο smoothie σου, τα φύλλα ραδικιού περιέχουν μια “ιδιαίτερα υψηλή ποσότητα βιταμίνης Α, με πολλά καροτενοειδή, Β6, C, Β2, Β1 και ασβέστιο, χαλκό, μαγνήσιο, ινουλίνη, χωλίνη, πρωτεΐνες και σίδηρο”. Αν θέλεις να καθαρίσεις τα συστήματα του οργανισμού σου ή να βελτιώσεις την κατάσταση της επιδερμίδας σου, τα φύλλα του ραδικιού είναι το συστατικό που πρέπει να προτιμήσεις.
 
Ακτινίδιο

Ναι, τα ακτινίδια έχουν εκπληκτική γεύση αλλά δεν είναι αυτό το σημαντικότερο στοιχείο τους. Η Michela αναφέρει πως τα ακτινίδια είναι σημαντικά “για την υγεία του αναπνευστικού σωλήνα και για προβλήματα όπως ροχαλητό, δύσπνοια και νυχτερινός βήχας”. Ποιος θα το έλεγε; Επειδή τα ακτινίδια έχουν μεγάλη ποσότητα βιταμινών C, Β, Α, φυτικών ινών, καλίου, μαγνησίου, χαλκού και φωσφόρου, η Michela λέει πως είναι μια “εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και ενζύμων”.

Ελβετικό σέσκουλο

Το ελβετικό σέσκουλο δεν θα είναι η πιο προφανής επιλογή για το μενού σου, προερχόμενο όμως από την ίδια οικογένεια με το σπανάκι και τα παντζάρια, αυτό το λαχανικό έχει πολλά να προσφέρει. Μια προειδοποίηση ωστόσο. Ιστορικά ο χυμός του έχει χρησιμοποιηθεί ως καθαρτικό, αποσυμφορητικό και αντιόξινο γι' αυτό βεβαιώσου ότι δεν το παρακάνεις με αυτό! “Το θρεπτικό του περιεχόμενο κάνει το ελβετικό σέσκουλο εξαιρετική επιλογή για την προστασία και την επίλυση προβλημάτων του εντέρου και του πεπτικού σωλήνα όπως η δυσκοιλιότητα και άλλες χειρότερες περιπτώσεις όπως ο καρκίνος του εντέρου.
 
Η βιταμίνη Κ1 που υπάρχει στα σέσκουλα είναι ενεργοποιητής της οστεοκαλσίνης η οποία είναι υπεύθυνη για την εναπόθεση των μορίων του ασβεστίου στα οστά μας, προστατεύοντάς μας από την οστεοπόρωση. Είναι μια εξαιρετική πηγή καροτενίων, βιταμίνης C, Ε, Κ, φυτικών ινών και χλωροφύλλης. “Παρέχει επίσης πολλά μέταλλα όπως μαγνήσιο, κάλιο, ασβέστιο, σίδηρο και μαγγάνιο. Επιπλέον είναι μια φυσική πηγή Β6, πρωτεϊνών, θειαμίνης, ψευδαργύρου, φολλικού οξέως και σεληνίου”. Αυτή κι αν είναι μεγάλη λίστα! Γρήγορα στο μπλέντερ, κορίτσια!
 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.