Σουπερ must συστατικά για κάθε πράσινο smoothie

Τόνωση του μεταβολισμού, καταπολέμηση ασθενειών και αποτοξίνωση: Τα οφέλη για την υγεία σου πίσω από αυτά τα 14 συστατικά των πράσινων smoothies Τα πράσινα smoothies είναι υγιεινά. Το έχουμε μάθει. Όμως, τι ακριβώς θα πρέπει να βάλεις μέσα σε ένα πράσινο smoothie για να είσαι σίγουρη ότι ο οργανισμός σου ωφελείται στο έπακρο;

12.04.2014

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Σουπερ must 
συστατικά για κάθε 
πράσινο smoothie

 
Μήλο

Οτιδήποτε έχεις ακούσει για τα μήλα είναι αλήθεια. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, πηκτίνη και βιταμίνη C και η Michela λέει “τα μήλα με τη φλούδα είναι πιο θρεπτικά γι' αυτό θα πρέπει να επιλέγουμε βιολογικά και να τα τρώμε ολόκληρα”. Έτσι αντί να βάλεις το μήλο σου στον αποχυμωτή (πετώντας όλα τα καλά του και κρατώντας μόνο τη φρουκτόζη) βάλε το ολόκληρο στο μπλέντερ. “
 
Πολλά σημαντικά φυτοχημικά όπως η κερκετίνη, το ελαγικό οξύ και το χλωρογενικό οξύ βρίσκονται στη φλούδα”, λέει η Michela. “Αυτά τα πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία παίζουν έναν σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της καρδιοπάθειας, του άσθματος, του διαβήτη τύπου ΙΙ και του καρκίνου. Το ζελέ που σχηματίζει η πηκτίνη μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της χοληστερόλης και να διεγείρει την περισταλτικότητα του εντέρου προωθώντας την τακτικότητα των κινήσεών του και μειώνοντας τη διάρροια”.

Σέλερι- Σέληνο

Μπορεί να μην είναι το πιο συναρπαστικό υλικό αλλά το σέλερι προσφέρει πολύ περισσότερα από ένα ολιγοθερμικό σνακ. “Το σέλερι είναι καλή πηγή βιταμίνης C, Β1, Β6 και Β2, φυτικών ινών, ασβεστίου και φολλικού οξέως”, αναφέρει η Michela. “Έχει υψηλή περιεκτικότητα νατρίου αλλά ακόμη υψηλότερα επίπεδα καλίου που το κάνουν ένα τέλειο ενυδατικό ρόφημα για το καλοκαίρι ή για μετά την άσκηση”.

Η συγκέντρωσή του στα φυτοχημικά που ονομάζονται κουμαρίνες είναι επίσης “εξαιρετική για την τόνωση του καρδιαγγειακού συστήματος και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης”. Το γεγονός ότι χρησιμοποιείται σε θεραπείες για την ημικρανία και τους πόνους των αρθρώσεων θα πρέπει να είναι αρκετή απόδειξη πως είναι ένα πολύ αποτελεσματικό λαχανικό.
 
Αγγούρι

Το αγγούρι αποδεικνύεται ένα από τα καλύτερα φυσικά προϊόντα που συμβάλουν σε μια καλύτερη ζωή. Είναι καλή πηγή βιταμινών Β οι οποίες βοηθούν στην αύξηση της ενεργητικότητάς σου. Αποτελείται επίσης κατά 95% από νερό έτσι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή ενυδάτωσης για το σώμα σου και ιδιαίτερα για την επιδερμίδα σου.

Όμως, για να είναι καλό για το δέρμα σου, θα πρέπει να μην αφαιρείς τη φλούδα όπου περιέχεται όλη η βιταμίνη C. Θεωρείται επίσης πως το αγγούρι μπορεί να βοηθήσει με τη δυσάρεστη αναπνοή χάρη στη συγκέντρωση των φυτοχημικών. Είναι επίσης πλούσιο σε βιταμίνες A, B1, B6, C και D, φολλικό οξύ, ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο και φυτικές ίνες συμβάλλοντας σε πιο υγιεινά επίπεδα χοληστερόλης, αρτηριακής πίεσης, καλύτερης πέψης και στην υγεία των αρθρώσεων.

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece