THE PLAN: Πώς θα γίνεις καλύτερη μαγείρισσα μέσα σε 30 μόνο ημέρες! Έτοιμη;

Ναι γίνεται! Το δοκιμάσαμε!

03.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

THE PLAN: Πώς θα γίνεις καλύτερη μαγείρισσα μέσα σε 30 μόνο ημέρες! Έτοιμη;

Θέλεις να γίνεις μία από αυτές τις μαγείρισσες που ετοιμάζουν χωρίς πολύ κόπο γεύματα πέντε πιάτων και πάρτι στο σπίτι; Χωρίς να ρίξουν ούτε ματιά στην κατσαρόλα; Χωρίς να κάψουν τις πατάτες; Ήρθαμε για να κάνουμε το όνειρό σου πραγματικότητα, να σε κάνουμε καλύτερη μαγείρισσα μέσα σε 30 μόνο ημέρες.

Ημέρα 1η: Ακόνισε τα μαχαίρια σου

Αν δεν μπορείς να κόψεις εύκολα στη μέση ένα αβοκάντο, πώς περιμένεις να φτιάξεις τοστ με αβοκάντο για πρωινό; Προτού προλάβεις να αγχωθείς, τα περισσότερα μαγαζιά που πωλούν σκεύη μαγειρικής μπορούν να το κάνουν για εσένα, και συνήθως δωρεάν.

Ημέρα 2η: Μάθε να κόβεις το κρεμμύδι

Κόψε τις δύο άκρες του κρεμμυδιού και καθάρισε τα εξωτερικά του στρώματα. Μετά κόψε όλο το υπόλοιπο σώμα του κάθετα. Έπειτα, κόψε αυτές τις φέτες που θα έχουν δημιουργηθεί οριζόντια. Είσαι έτοιμη.

Ημέρα 3η: Κατάκτησε την τέχνη του μαγειρέματος του ρυζιού

Να θυμάσαι πάντα την αναλογία 1 προς 2. Ένα μέρος ρύζι, δύο μέρη νερό.

Ημέρα 4η: ..και του αυγού ποσέ

Πάντοτε να σπας το αυγό σε ένα γυάλινο μπολάκι προτού το ρίξεις στο νερό, για να προστατεύεις τον κρόκο από το να σπάσει. Και αν περιμένεις πολύ κόσμο, προτίμησε να φτιάξεις τα αυγά σου σε θήκες για μάφιν, ώστε να τα έχεις έτοιμα όλα μαζί.

Ημέρα 5η: Φύλαξε το λίπος των τροφών

Κάθε φορά που ψήνεις μπέικον, να φυλάς το λίπος του για αργότερα. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε οποιοδήποτε άλλο φαγητό θέλεις να προσθέσεις έξτρα γεύση και νοστιμιά.

Ημέρα 6η: Φτιάξε πίκλες

Τα λαχανικά τουρσί φαίνονται όμορφα και είναι παιχνιδάκι να τα φτιάξεις. Ζέστανε ξίδι, νερό, αλάτι και ζάχαρη στην κουζίνα και ρίξε το μείγμα σε ένα μεγάλο βάζο με κομμένα λαχανικά και βότανα. Όταν παγώσει το μείγμα, τοποθέτησέ το στο ψυγείο, όπου διατηρείται για 3 εβδομάδες.

Ημέρα 7η: Κράτησε τα υπολείμματα των τροφών

Οι κορυφές των λαχανικών και τα κομματάκια του τυριού που περισσεύουν κάνουν ένα γευστικότατο απόθεμα από υλικά για σούπες. Κράτησέ τα στο ψυγείο σου μέχρι να έρθει η ώρα να φτιάξεις την επόμενη βελουτέ σου.

Ημέρα 8η: Δοκίμασε κάποιο καινούριο μπαχαρικό

Να προτείνουμε τον κουρκουμά; Είναι πεντανόστιμος και πολύ ευεργετικός!
Ημέρα 9η: Απαλλάξου από το αλουμινένιο τηγάνι σου για το απλό μαντεμένιο

Μπορεί να αντέξει οποιαδήποτε θερμοκρασία, είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και χωράει πολύ υλικό αν ετοιμάζεσαι για μία nacho-βουτιά.

Ημέρα 10η: Αγόρασε μεγαλύτερες κατσαρόλες και τηγάνια

Ένα πράγμα ξεχωρίζει τους απλούς μάγειρες από τους επαγγελματίες: οι τεράστιες κατσαρόλες. Κάθε φορά που χρησιμοποιείς μία μικρούλα κατσαρόλα, κινδυνεύεις να μην μαγειρέψεις ομοιόμορφα το φαγητό σου, λόγω του συνωστισμού των υλικών.

Ημέρα 11η: Γέμισε το ψυγείο σου με μερικά στήθη από κοτόπουλο

Γιατί ποτέ δεν ξέρεις πότε θα χρειαστεί να μαγειρέψεις ένα απίθανο γεύμα σε λιγότερο από μία ώρα.

Ημέρα 12η: Δοκίμασε ένα εντελώς διαφορετικό λαχανικό

Γνώρισε το γογγύλι. Μπορείς να το τηγανίσεις, να το βράσεις, να το κάνεις πουρέ ή να το προσθέσεις σε μία σούπα.

Ημέρα 13η: Αποθήκευσε τυρί σε λάδι

Ρίξε λάδι και μπαχαρικά σε μοτσαρέλα, φέτα και κατσικίσιο τυρί για να προσθέσεις περισσότερη γεύση στο τυρί.

Ημέρα 14η: Δοκίμαζε καθώς μαγειρεύεις

Πάντοτε πρέπει να δοκιμάζεις το φαγητό σου κατά τη διάρκεια του μαγειρέματος για να ρυθμίζεις και το αλάτι, αλλά μην το παρακάνεις, γιατί αν προσθέσεις παραπάνω, μπορεί να είναι λίγο δύσκολο να το αφαιρέσεις.

Ημέρα 15η: Φτιάξε ένα νέο πιάτο με το αγαπημένο σου φαγητό

Έχεις ξετρελαθεί με το κουνουπίδι; Μπορείς, αντί να το βράσεις όπως συνήθως, να φτιάξεις τάκος με κουνουπίδι.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece