THE PLAN: Πώς θα γίνεις καλύτερη μαγείρισσα μέσα σε 30 μόνο ημέρες! Έτοιμη;

Ναι γίνεται! Το δοκιμάσαμε!

03.04.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

THE PLAN: Πώς θα γίνεις καλύτερη μαγείρισσα μέσα σε 30 μόνο ημέρες! Έτοιμη;

Ημέρα 16η: Φτιάξε τα δικά σου μπέργκερ και κατάψυξέ τα

Με χοιρινό, γαλοπούλα, κοτόπουλο ή μπιφτέκι λαχανικών, φτιάξε μερικά και τοποθέτησέ τα στην κατάψυξή σου για τις ημέρες της εβδομάδας που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις μετά τη δουλειά ή για έναν απροσδόκητο επισκέπτη.

Ημέρα 17η: Φτιάξε μία δική σου σούπα από την αρχή

Μπορεί να σου πάρει περισσότερο χρόνο, αλλά αξίζει τον κόπο. Δε θα θέλεις να αγοράσεις πάλι έτοιμη από κονσέρβα.

Ημέρα 18η: Αγόρασε σάλτσα σόγιας, λεμόνια και παρμεζάνα

Θα έρθει η στιγμή που θα μας θυμηθείς. Αυτά τα τρία συστατικά μπορούν να σώσουν οποιοδήποτε απλό και αδιάφορο φαγητό. Φρόντισε να τα έχεις στο ψυγείο σου για έκτακτες ανάγκες.

Ημέρα 19η: Φτιάξε τη δική σου μαρμελάδα

Θα σου αλλάξει όλες τις συνήθειες στο πρωινό και χρειάζονται μόνο 10 λεπτά για να την φτιάξεις μόνη σου από την αρχή.

Ημέρα 20η: Ψήσε τα λαχανικά σωστά

Θυμάσαι εκείνο τον κανόνα με τον συνωστισμό στην κατσαρόλα; Το ίδιο ισχύει και με το ταψί. Φρόντισε να υπάρχει αρκετός χώρος ώστε το μπρόκολό σου να γίνει πολύ τραγανό.

Ημέρα 21η: Μαγείρεψε κάτι σε κόκκινο κρασί

Μήπως ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις να φτιάξεις ζυμαρικά σε κόκκινο κρασί; Είναι τόσο νόστιμα όσο φαντάζεσαι.

Ημέρα 22η: Δοκίμασε ένα νέο τρόπο να κόβεις το κρέας

Όπως οι χοιρινές μπριζόλες. Ή το μπούτι από το αρνί. Ή φιλέτο ψητό. Ακόμα και συκώτι.

Ημέρα 23η: Φτιάξε το δικό σου ψωμί και κατάψυξέ το

Υπάρχει καλύτερο πράγμα από το να έχεις φρέσκο, δικό σου ψωμάκι να συνοδεύει όλα τα πιάτα σου την επόμενη εβδομάδα;

Ημέρα 24η: Σκέψου πέρα από τον σολομό

Μπορείς να δοκιμάσεις να μαγειρέψεις χτένια, μπακαλιάρο, μύδια ή τόνο. Οτιδήποτε όμως εκτός από σολομό, πραγματικά. Είναι πολύ προβλέψιμος.

Ημέρα 25η: Πρόσθεσε αλάτι στις σαλάτες σου

Μπορεί να ακούγεται απλό, αλλά είναι το μυστικό συστατικό που δένει όλες τις γεύσεις μεταξύ τους.

Ημέρα 26η: Δοκίμασε και κάτι άλλο εκτός από την κινόα

Έμαθες να μαγειρεύεις την κινόα αντί για ρύζι. Τέλεια. Ήρθε πλέον η ώρα να διευρύνεις τους ορίζοντές σου και να δοκιμάσεις τον αμάραντο, που είναι το ίδιο υγιεινός και νόστιμος.

Ημέρα 27η: Πρόσθεσε κρασί στο βούτυρό σου

Γιατί τίποτα δεν σε κάνει περισσότερο επαγγελματία μαγείρισσα από το φανταχτερό βούτυρο με κρασί.

Ημέρα 28η: Πήγαινε σε εξειδικευμένα καταστήματα αντί για το σούπερ μάρκετ

Μπορεί το σούπερ μάρκετ να είναι η εύκολη λύση, αλλά, όταν αγοράζεις τρόφιμα από κάποιο κρεοπωλείο ή από ένα μαγαζί με τυριά και γαλακτοκομικά προϊόντα, εκτός του ότι στηρίζεις τις τοπικές επιχειρήσεις, βρίσκεις περισσότερες και πιο φρέσκες επιλογές.

Ημέρα 29η: Αγόρασε έναν μίνι τρίφτη

..Και χρησιμοποίησέ τον για να τρίβεις το τυρί φρέσκο στα πιάτα των καλεσμένων σου όταν τους σερβίρεις.

Ημέρα 30η: Κράτησε το γλυκό σε απλούς τόνους

Μετά από ώρες μαγειρικής στην κουζίνα, να θυμάσαι ότι ένα μπολ με φρέσκα φρούτα και σαντιγί μπορεί να είναι το ίδιο νόστιμο όσο ένα σουφλέ. Κάθισε λίγο να ξεκουραστείς και χαλάρωσε λοιπόν σεφ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece