Οι 6 υγιεινές συνήθειες που σε παχαίνουν

Έχεις μειώσει τις μερίδες, αγοράζεις μόνο ημιάπαχο γιαούρτι και έχεις κόψει το έτοιμο φαγητό. Τότε γιατί δε χάνεις βάρος;

30.06.2020

εχεις διαβασει

Οι 6 υγιεινές συνήθειες που σε παχαίνουν

Υγιεινή συνήθεια Νο6: Λες «όχι» στις λιχουδιές

Το σαμποτάζ: Η αποφυγή των αγαπημένων σου τροφών είναι πολύ περιοριστική. «Είναι στην ανθρώπινη φύση να θέλεις τα πράγματα που δεν μπορείς να έχεις, οπότε όταν κόβεις τη σοκολάτα ή το κρασί, θα δυσκολευτείς να αγνοήσεις τις λιγούρες. Είναι ζήτημα χρόνου να υποκύψεις και όταν το κάνεις, το πιο πιθανό είναι να καταβροχθίσεις αυτό ακριβώς που προσπαθείς να κόψεις» λέει ο Γιάννης Χρύσου.

Κάν’ την πιο υγιεινή: Μην κάνεις «εχθρούς» σου τις λιχουδιές – τίποτα δεν πρέπει να είναι απαγορευμένο. Απλώς προσπάθησε να τα τρως όλα με μέτρο. «Αντί να ορκίζεσαι ότι δε θα φας ποτέ ξανά σοκολάτα, πρέπει να επικεντρώσεις την ενέργειά σου στο να ενισχύσεις τη θέλησή σου όταν υπάρχει σοκολάτα τριγύρω», υποστηρίζει ο ειδικός και προτείνει: «Προσπάθησε να περιοριστείς στη μία σοκολάτα την εβδομάδα. Έτσι, θα έχεις περισσότερες πιθανότητες να το ακολουθήσεις αυτό μακροπρόθεσμα».

Έξυπνη αλλαγή: Μην αγοράζεις μια μεγάλη σοκολάτα με την πρόθεση να αφήσεις τη μισή για αργότερα. Προτίμησε πιο μικρό μέγεθος για να είναι πιο δύσκολο να φας «κατά λάθος» περισσότερη. Θερμίδες που γλιτώνεις: 380!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece