Smoothie σε μπολ - η μανία που θα λατρέψεις! Πώς θα κάνεις σωστούς συνδυασμούς και οι super συνταγές!

Smoothie σε μπολ- είναι η νέα εκδοχή του συνδυασμού «λαχανικά, φρούτα, toppings» που σου χαρίζουν ενέργεια.

smoothie-ball

Για το τέλειο smoothie σε μπολ, ακολούθησε τις εξής οδηγίες:

Κατάψυξε τα φρούτα σου

Όταν τα φρούτα είναι παγωµένα, το smoothie σου αποκτά υφή για να το φας µε το κουτάλι! Για να τα καταψύξεις, πλύνε και κόψε φρέσκα φρούτα σε κοµµάτια, αράδιασέ τα σε ταψί ή σε πιάτο και βάλ’ τα στην κατάψυξη για περίπου µία ώρα. Έπειτα µετάφερέ τα σε πλαστικό σακουλάκι.

Πιάσε πράσινο:

Για να αυξήσεις τα θρεπτικά συστατικά ενός smoothie σε µπολ χωρίς να διαφοροποιήσεις τη γεύση, πρόσθεσε µια δυο χούφτες τρυφερά λαχανικά, όπως baby σπανάκι ή λαχανίδα. Για λεία υφή, ανάµειξέ τα µε το υγρό προτού προσθέσεις τα άλλα συστατικά.

Πήξε το smoothie

Το smoothie σε µπολ θα πρέπει να είναι πιο πηχτό από το smoothie που πίνεται για να µη βουλιάξουν µέσα οι γαρνιτούρες. Αντιστάσου στην παρόρµηση να προσθέσεις πάρα πολύ υγρό.

smoothie-kalytero-sex

Mix & Match: φτιάξε το δικό σου smoothie σε μπολ με τις παρακάτω επιλογές

Διάλεξε ένα υγρό, πρόσθεσε µία πρωτεΐνη, µετά ανάµειξε και γαρνίρισε µε όσα φρούτα, λαχανικά και toppings επιθυµείς.

Υγρά

  • Νερό καρύδας
  • Αγελαδινό γάλα
  • Γάλα αµυγδάλου, καρύδας, σόγιας
  • Νερό
  • Παγωµένο καφέ ή τσάι
  • Πρωτεΐνη
  • Βούτυρο από ξηρούς καρπούς
  • Τόφου
  • Γιαούρτι
  • Σπόροι chia
  • Σκόνη πρωτεΐνης
  • Φρούτα
  • Φρούτα του δάσους
  • Φρούτα µε µεγάλο κουκούτσι όπως ροδάκινο και δαµάσκηνο
  • Μήλο, αχλάδι, µπανάνα
  • Εσπεριδοειδή
  • Αβοκάντο

Λαχανικά

  • Φυλλώδη λαχανικά
  • Αγγούρι
  • Κολοκυθάκι
  • Καρότο
  • Παντζάρι

Toppings

  • Φρούτα του δάσους ή άλλα φρούτα
  • Ξηροί καρποί ή σπόροι
  • Δηµητριακά ή µείγµα δηµητριακών
  • Ξύσµα καρύδας
  • Σταγόνες σοκολάτας υγείας ή γάλακτος

Δες τις συνταγές έως 383 θερμίδες!

Και οι συνταγές για smoothie σε μπολ

Φράουλα και βανίλια 383 θερμίδες

Σε µπλέντερ, πρόσθεσε 7 ολόκληρες κατεψυγµένες φράουλες, 1/2 φλιτζάνι θρυµµατισµένο πάγο, 1/4 κ.γ. εκχύλισµα βανίλιας, 2 ψιλοκοµµένους ξηρούς χουρµάδες, 3 κ.σ. νιφάδες βρόµης και 1/3 φλιτζ. γάλα καρύδας.

Ανάµειξέ τα µέχρι να οµογενοποιηθούν. Ρίξε το µείγµα σε µπολ και γαρνίρισε µε 2 φράουλες σε φέτες, 1/2 µικρή µπανάνα σε φέτες και 1/4 φλιτζάνι ανάµεικτα δηµητριακά πρωινού.

Τροπικό µάνγκο και καρύδα 325 θερμίδες

Σε µπλέντερ, πρόσθεσε 1 φλιτζ. κατεψυγµένο µάνγκο, 1/2 φλιτζ. κατεψυγµένα κοµµατάκια ανανά, 1/4 φλιτζ. στραγγιστό γιαούρτι µε 2% λιπαρά, 1/3 φλιτζ. νερό καρύδας και 1/4 κ.γ. κουρκούµη.

Ανάµειξέ τα καλά, µετάφερε σε µπολ και γαρνίρισε µε 2 κ.γ. σπόρους chia, 2 κ.σ. καβουρδισµένη καρύδα και 1/4 φλιτζ. µύρτιλλα.

Ακτινίδιο και λαχανικά 352 θερμίδες

Σε µπλέντερ, πρόσθεσε 1 φλιτζ. baby σπανάκι και 1/3 φλιτζ. γάλα αµυγδάλου.

Ανάµειξε µέχρι να οµογενοποιηθούν. Πρόσθεσε 3/4 φλιτζ. πάγο, 1 καθαρισµένο αχλάδι, 1 καθαρισµένο ακτινίδιο και περίπου 1/4 φλιτζ. τόφου (προαιρετικά) και ανάµειξε ξανά να οµογενοποιηθούν. Βάλε το µείγµα σε µπολ και γαρνίρισε µε 1/4 φλιτζ. φιλέ αµύγδαλα ψηµένα και µία χούφτα µύρτιλλα.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i