Τα οφέλη του κερασιού: 10 σημαντικοί λόγοι για να βάλεις στη διατροφή σου

Γιατί είναι η νέα super τροφή;

Τα οφέλη του κερασιού | 10 σημαντικοί λόγοι για να βάλεις στη διατροφή σου

Brain food, αναλγητικό και αντιφλεγμονώδες, το ταπεινό πλην νόστιμο κερασάκι φαίνεται να είναι η νέα super τροφή. Αν δεν το γνωρίζεις ήδη ήρθε η ώρα να το μάθεις. Το κεράσι είναι ένα από τα πιο ευεργετικά και υγιεινά φρούτα του καλοκαιριού, γεμάτο συστατικά που βελτιώνουν θεαματικά την υγεία και την εμφάνισή σου ενώ προλαμβάνουν σοβαρές και επικίνδυνες δυσλειτουργίες.

Plus: Έχουν λίγες θερμίδες και βοηθούν στο αίσθημα κορεσμού, δηλαδή έχουν ακόμα περισσότερους λόγους να συμπεριληφθούν στη δίαιτά σου!

Τα οφέλη του κερασιού | 10 σημαντικοί λόγοι για να βάλεις στη διατροφή σου

1. Εκτοξεύουν τα επίπεδα ενέργειάς σου

Καταναλώνοντας κεράσια αποκτάς ενέργεια που διαρκεί και μάλιστα με απόλυτα φυσικό τρόπο, καθώς οι θερμίδες που παίρνεις από το φρούτο είναι σχεδόν αποκλειστικά φυσικά σάκχαρα τα οποία σε βοηθούν να κρατάς υψηλά τα επίπεδα ενέργειάς σου χωρίς απότομες αυξομειώσεις. Την επόμενη φορά που θα νιώσεις κούραση και ατονία στο μέσο της ημέρας, φάε μια χούφτα ώριμα κεράσια και θα νιώσεις αμέσως την ευεργετική τους δράση.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i