Τάισε τα μιτοχόνδρια με αυτές τις τροφές και μείνε αδύνατη και νέα για πάντα λέει έρευνα

Τα μιτοχόνδρια ρυθμίζουν την παραγωγή ενέργειας στο σώμα σου. Μάθε πως θα τα ενισχύσεις με τη σωστή διατροφή.

13.04.2017

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Τάισε τα μιτοχόνδρια με αυτές τις τροφές και μείνε αδύνατη και νέα για πάντα λέει έρευνα

Μιτοχόνδρια: Αυτές οι μικροσκοπικές μηχανές των κυττάρων σε διατηρούν υγιή, δυνατή και αδύνατη.
Να πως θα αξιοποιήσεις την εκπληκτική ισχύ τους.

Τα μιτοχόνδρια, οι μικροσκοπικές «γεννήτριες» που βρίσκονται μέσα σε κάθε κύτταρο του σώματός σου,
είναι οι υπερδυνάμεις που μετατρέ- πουν την τροφή σε τριφοσφωρική αδενοσίνη (ATP), η οποία γίνεται η βασική πηγή καυσίμων του οργανισμού σου.

«Είναι τόσο σημαντικά, επειδή ρυθμίζουν την παραγωγή ενέργειας στο σώμα» τονίζει η Ann Marie Chiasson, MD, επίκ. διευθύντρια στο Τμήμα Integrative Medicine του Πανεπιστημίου της Αριζόνας.

Και αυτή η διαδικασία επηρεάζει άμεσα το πόσο γρήγορα καις λίπος, πόσο καλά ανακάμπτεις μετά την άσκηση, την ικανότητά σου να καταπολεμάς ασθένειες και το πόσο καλά συγκεντρώνεσαι. Καθώς όμως πλησιάζεις στη
δεκαετία των 40, τα μιτοχόνδρια γίνονται πιο νωθρά και τελικά πεθαίνουν. Αυτό σημαίνει όλο και λιγότερη ενεργητικότητα, πιο αργό μεταβολισμό και αδύναμο ανοσοποιητικό. Οι επιστήμονες δεν ξέρουν γιατί συμβαίνει αυτό, σε νέα έρευνα όμως διαπιστώθηκε πως ορισμένες συνήθειες μπορεί να προλάβουν –και να
αντιστρέψουν– την παρακμή.

Κατανάλωσε τις κάτωθι τροφές για δυνατά μιτοχόνδρια και υιοθέτησε τις παρακάτω συνήθειες και θα παρατηρήσεις αύξηση της διανοητικής δύναμης, της αντοχής και του μεταβολισμού σου.

Άπαχο κρέας: Το κόκκινο κρέας έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε L-καρνιτίνη και βιταμίνες B6 και B12 που βοηθούν τα μιτοχόνδριά σου να δουλεύουν πιο αποτελεσματικά.
Κουρκούμη: «Αυτό το μπαχαρικό περιέχει κουρκουμίνη, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία των μιτοχονδρίων από το οξειδωτικό στρες» αναφέρει ο Keshav Singh. Πρόσθεσέ τη σε smoothies και πιάτα λαχανικών.
Σκούρα φυλλώδη λαχανικά: Είναι βασικές πηγές φολικού οξέος, ενός θρεπτικού συστατικού που ενισχύει την ανάπτυξη και τη λειτουργία των μιτοχονδρίων.
Σταυρανθή λαχανικά: Το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το κουνουπίδι περιέχουν το αντιοξειδωτικό σουλφοραφάνη και συνένζυμο Q10, ουσία που βοηθά τα μιτοχόνδρια να μετατρέψουν τις τροφές σε τριφοσφωρική αδενοσίνη.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.