Πώς θα φτιάξεις σωστά smoothie για δίαιτα!

Τα smoothies έχουν γίνει τάση στο πρωινό, το ρόφημα ή το σνακ κάθε μοδάτου προγράμματος για αδυνάτισμα. Για να μην το παρακάνεις με τις θερμίδες του, μάθε πως θα το φτιάξεις σωστά ένα smoothie για δίαιτα ακολουθώντας τις συμβουλές των μεγάλων σταρ.

06.06.2013

εχεις διαβασει

3. Αύξησε τον όγκο

Δύο κουταλιές της σούπας βρόμη (35 θερμίδες), που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, ή μία κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο (85 θερμίδες), που είναι πλούσιος σε λιπαρά οξέα Ω-3 και αντιοξειδωτικά, θα κάνουν πιο παχύ και πιο χορταστικό το μείγμα σου.

4. Πρόσθεσε μπαχαρικά

Ένα κουταλάκι κανέλα ή κακάο, υψηλής περιεκτικότητας και τα δύο σε αντιοξειδωτικά, θα βελτιώσει τη γεύση μόλις με 5-10 θερμίδες, χωρίς να αυξήσει την περιεκτικότητα σε σάκχαρα.

5. Μετρίασε τα φρούτα

Είναι δελεαστικό να βάλεις όσο περισσότερα μπορείς από τα καλοκαιρινά φρούτα, αφού «κάνουν καλό», αλλά περιέχουν υψηλές ποσότητες φρουκτόζης. Περιορίσου σε 1 φλιτζάνι φρούτα ανά smoothie για να το «επιβαρύνεις» μόνο με 100 θερμίδες. Πολύ γευστικοί συνδυασμοί είναι 1/2 φλιτζάνι φρέσκος ανανάς με μισή μπανάνα ή από 1/3 φλιτζάνι φράουλες, μύρτιλλα και βατόμουρα.

Δες κι εδώ συνταγές για αδυνατιστικά smoothies από τη διάσημη blogger Lauren Conrad!
Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

 

[related id="10251"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece