Τι να φάω έξω και πώς να ξεκινήσω τη μέρα μου; Δες τι τρώει μια διατροφολόγος

Γνωρίζει τα καλύτερα της διατροφής και τα εφαρμόζει στο πρόγραμμά της. Τι τρώει μέσα στη μέρα της μία ειδικός; Ρωτήσαμε τα μυστικά της.

27.06.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Τι να φάω έξω

Σε συνεργασία με την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό διαιτολόγο -διατροφολόγο (Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο), MSc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο (coachmydiet.wordpress.com)

Πώς ξεκινάει τη μέρα της μια διαιτολόγος και τι παραγγέλνει απέξω αν πεινάσει και δεν έχει σπιτικό φαγητό; Ποια είναι τα tips και τα μυστικά της για μια ισορροπημένη διατροφή; Τσέκαρε τα σωστά και τα λάθη στη διατροφή σου, αλλά και της παρακάτω υγιεινές συνήθειες της ειδικού.

Διάβασε επίσης: Τι συστήνει η διαιτολόγος να τρώμε έξω;

* Ξεκινάω πάντα τη μέρα με πρωινό.  Όταν είμαι σπίτι, προτιμώ να τρώω κάτι που να έχει γλυκιά γεύση. Συνήθως θα έχω φτιάξει σπιτικά cookies ή κάποιο κέικ με μαύρη ζάχαρη για να τα απολαύσουμε όλοι οικογενειακώς.

* Το αγαπημένο μου σνακ Όταν βρίσκομαι στο δρόμο είναι ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ή, αν έχω υπάρξει… πολύ καλή μέσα στην εβδομάδα, μια τυρόπιτα κουρού!

* Η συμβουλή που δίνω στους ανθρώπους που έρχονται σ’ εμένα και την ακολουθώ και η ίδια; Το πρωινό και η τήρηση της συχνότητας των γευμάτων. Ακόμα κι αν δεν μπορέσω να φτάσω τα πέντε γεύματα, σίγουρα θα φάω τέσσερα.

* Καθώς εργάζομαι κυρίως απόγευμα, το πρόγραμμά μου με «αναγκάζει» να τρώω συνήθως πολύ το βράδυ. Τις ημέρες ωστόσο που μπορεί να έχω γευματίσει περισσότερο το μεσημέρι (ας το πούμε cheat meal), το βράδυ θα προτιμήσω γιαούρτι με βρόμη και ένα mix από διάφορους ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, το οποίο θα έχω φτιάξει μόνη μου με ανάλατα κάσιους και αμύγδαλα, λιναρόσπορο, κολοκυθόσπορο και διάφορα μούρα.

* Όταν τρώω έξω, εκτιμώ πάντα το σωστό μπέγκερ. Και το ιδανικό μου είναι με κατσικίσιο τυρί. Αν είναι και το μπιφτέκι medium ψημένο, τότε ζούμε μεγάλες στιγμές!

* Από το σουβλατζίδικο θα παραγγείλω 2 ή 3 καλαμάκια με σαλάτα και μια μικρή πίτα (ναι, το ξέρω ότι φέρνουν 2 με τα 2 καλαμάκια, αλλά εγώ θα μείνω στο ένα). Αν ωστόσο μιλάμε για το ελεύθερο γεύμα, θα παραγγείλω 2 σουβλάκια τυλιχτά με απ’ όλα! Δεν τρώω ωστόσο ποτέ γύρο, αλλά πάντα καλαμάκι.

* Έχω μια αγάπη στα smoothies και το απόγευμα συνήθως καταναλώνω ένα πολύ χορταστικό smoothie με άφθονα φρούτα, κεφίρ και καρυκεύματα, π.χ. κουρκουμά, κανέλα, γαρίφαλο κ.λπ.

* Η αγαπημένη μου συνταγή με τρία υλικά: Μπανανοτηγανίτα για το πρωινό μόνο με αβγό και μπανάνα. Αν βγει πολύ αραιή, προσθέτω λίγη βρόμη!

Διάβασε επίσης: Απλά tips διατροφής για να χάσεις βάρος αυτό το Σαββατοκύριακο

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.