3 υγιεινά & λαχταριστά smoothies που θα λατρέψεις

Η blogger @veggie_moments ετοιμάζει τα πιo νόστιμα και υγιεινά σνακ και ροφήματα. Εμείς εφαρμόζουμε τρεις συνταγές της blogger για υγιεινά σμούθι.

Το πρωινό σμούθι:


Bάζεις στο μπλέντερ, 2 παγωμένες μπανάνες, 2 φρέσκα βερίκοκα,, 1 κουταλιά λιναρόσπορο, 1 κουταλιά φαγόπυρο, 1 κουταλιά γλυκαντικό της επιλογής σου (μέλι),   1 κουταλιά μάκα σκόνη (Βιολογική ρίζα Maca σε σκόνη. Το αρχαίο φυτό από το Περού με ευεργετική επίδραση στην αύξηση της ενέργειας, της αντοχής, της δύναμης)




To superfood smoothie:


Ανακατεύεις στο μπλέντερ: 2 κατεψυγμένες μπανάνες, 1 1/2 φλιτζάνια γάλα αμυγδάλου χωρίς ζάχαρη, 2 κουταλιές της σούπας μαύρους σπόρους chia, 1 κουταλιά της σούπας σκόνη μάκα, 1 κουταλιά της σούπας κανέλα, 2 κουταλιές της σούπας φαγόπυρο, 1 κουταλιά της σούπας λάδι καρύδας, 1 κουταλιά της σούπας γεμάτη φυστικοβούτυρο, 2 κουταλιές της σούπας λιναρόσπορο και 1 κουταλιά της σούπας νιφάδες quinoa Ολοκλήρωσε τη διακόσμηση  με μπανάνα κομμένη σε φέτες, κανέλα και καρύδια, yum!


To φραουλένιο σμούθι:


Ανακατεύεις στο μπλέντερ: 1 παγωμένη μπανάνα 2 φλιτζάνια γάλα αμυγδάλου 1/2 φλιτζάνι φρέσκες φράουλες, 3 κουταλιές της σούπας (φαγόπυρου), 2 κουταλιές της σούπας σπόροι Chia, 1 κουταλιά της σούπας σκόνη μάκα, λίγο σιρόπι σφενδάμου, 1 κουταλιά της σούπας λιναρόσπορο.

Για την ξεχωριστή σος: ζεσταίνεις σε χαμηλή φωτιά λάδι καρύδας με σκόνη κακάο, μια πρέζα αλάτι Ιμαλαΐων ροζ και λίγο σιρόπι σφενδάμου. Ολοκληρώνεις στην διακόσμηση με κακάο και φρέσκες φράουλες.

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i